مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ

مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ

مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ همواره بهترین مرکز فروش انواع پارچه ملانژ، پارچه تریکو، تریکو کشی و غیره ست. پارچه تریکو ملانژ از نخ های ملانژ دو یا چند لایه و با ماشین های گردبافی، بافته شده است که باعث حالت کشی این پارچه شدن. انواع پارچه های تریکو ملانژ که برای گرمکن ورزشی و لباس های کودک و راحتی منزل به کار میرود از نخ لاکرا و ملانژ تولید شده است که درصدی از الیاف آن نخ الیاف طبیعی و پنبه است. اما وجود الیاف مصنوعی پلی استر در پارچه های ملانژ باعث درخشندگی و جلای لباس میشود که این مسئله باعث شده است از این پارچه کشی برای تولید انواع لباس استفاده شود. تیشرت های ورزشی نیز غالبا از پارچه تریکو کشی تولید میشه که عموما درصد زیادی از نخ طبیعی پنبه را در خود دارند و میزان حساسیت زدگی اون در بدن افراد بسیار پایینه. مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ اکنون در فروشگاه های اینترنتی و همچنین سایت های فروش محصولات اینترنتی فعالیت بسیار زیادی دارند. در حال حاضر امکان فروش اینترنتی محصولات باعث شده تا دایره ارتباطی مراکز فروش با مصرف کنندگان شهر به شهر و استان به استان بزرگتر و وسیع تر شود.

پارچه تریکو درجه یک چه ویژگی هایی دارد

پارچه تریکو درجه یک چه ویژگی هایی دارد

نوع الیاف به کار رفته در هر پارچه ای میزان کیفیت اون پارچه رو نشون میده. هرچه الیاف استفاده شده طبیعی تر یا درصد بسیار زیادی از اون پنبه باشه، کیفیت نخ، بالاتر رفته و در نتیجه کیفیت پارچه هم بالاتر میره. نخ های طبیعی که در کشور خود ما تولید میشه به مراتب نسبت به نخ های طبیعی وارد شده ار کشورهای صنعتی دیگه بهتر و باکیفیت تر هست. پارچه تریکو درجه یک از نخ ویسکوز که یک نخ با درصد بالای پنبه هست تولید شده. این پارچه ضد حساسیت هستند. نسبت به شست و شو با آب گرم واکنش نشون نداده و به قول معروف شل نمیشن و با هر بار شست و شو رنگ و جلای خودشون رو حفظ میکنن. پارچه های تریکو با درجه کیفی بالا معمولا نسبتا به سایر پارچه های تریکو قیمت بالاتری دارن که دلیلش استفاده از نخ الیاف طبیعی هست.

بررسی مزایای استفاده پارچه تریکو ملانژ

بررسی مزایای استفاده از این محصول

پارچه تریکو ملانژ نسبت به سایر تریکوها ارزان تر هست. در شست و شو با آب گرم چروک نمیشه، دچار رنگ رفتگی و از دست دادن برق و جلای خودش نمیشه. نسبت به سایر پارچه های تریکو، تنوع رنگی بیشتری داره، نرم تر، سبک تر و لطیف تره.

آشنایی با انواع پارچه تریکو

آشنایی با انواع مختلف تریکو

تنوع پارچه های تریکو در نوع نخ و در نتیجه بافت اون پارچه هست که این پارچه رو به شش نوع تقسیم میکنه.
پارچه پلی استر، پارچه‌ای با دوام و استحکامی فوق العاده بالا. الیاف به کار رفته در نخ پلی استر الیاف مصنوعی هستند که ضد آب، ضد چروک و بدون آبرفت هستند.
پارچه ملانژ، پارچه تریکو ملانژ از نخ پنبه و پلی استر با درصدهای مختلفی ساخته شده. این پارچه استحکام خوبی داره و برای تولید انواع پیراهن، دامن مجلسی و لباس کاربرد زیادی داره. برای دوخت انواع لباس های مجلسی زنانه و انواع کت و دامن مجلسی بسیار پیشنهاد خوبیه.

پارچه تریکو پنبه ای

معمولا پوست های حساس از تماس با پارچه های زبر و خشن و مواد شیمیایی آلاینده و مواد مصنوعی به کار رفته در منسوجات بسیار حساس هستند. به همین دلیل از الیاف طبیعی مانند پنبه برای تولید پارچه های تریکو برای سرویس های نوزادی استفاده میشود. از انواع مختلف آن میتوان به پارچه یک رو پنبه، دو رو پنبه و ترکیب پلی استر و پنبه اشاره کرد.

پارچه تریکو ویسکوز

پارچه تریکو ویسکوز

پارچه تریکو ویسکوز رو خانم ‌ها بسیار دیده و استفاده کرده اند. شال‌های نخی و نازکی که به‌ راحتی نخ کش می شن از جنس ویسکوز هستند. به دلیل استحکام پایینی که الیاف طبیعی پارچه ویسکوز داره، از ترکیب نخ لاکرا با اون برای بالا بردن استحکامش استفاده میشه.

پارچه لاکرا تریکو

پارچه لاکرا از مواد مصنوعی ساخته شده و جنس با دوام و محکمی داره. پارچه تریکو لاکرا به دلیل خاصیت کشسانی بالایی که داره محبوبیت و کاربرد زیادی برای تولید انواع شلوار جین، مانتوی زنانه، لباس فرم مدارس و لباس‌های ورزشی پیدا کرده. پاچه لاکرا میتونه تا ۵ برابر باز شده و بعد از شست و شو به حالت اولیه خودش برگرده.

پارچه تریکو جودون

پارچه‌های جودون شبیه به بافتی لوزی شکل هستند. توی انواع لباس‌ های مردانه و زنانه به خصوص بافت و لباس‌ های زمستانی بسیار دیده میشه. پارچه جودون معمولا از ترکیب نخ پنبه با الیاف دیگر ساخته میشه و هرچقدر میزان الیاف طبیعی اون بیشتر بشه کیفیت و دوام پارچه بالاتر میره.

صادر کنندگان پارچه تریکو ملانژ

صادر کنندگان این منسوج

مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ و تمامی مراکز پخش و فروش پارچه عمده که امکان پخش به سراسر کشور رو دارن میتونن به عنوان صادر کنندگان اصلی این کالا در چرخه اقتصاد مملکت دست داشته باشن.

پارچه ملانژ دورس

پارچه دورس ملانژ از جمله پارچه هایی هست که با نخ ملانژ بافته شده و هرگز نباید نگران از دست دادن رنگش بود. این پارچه که از الیاف مصنوعی تولید شده هرگز چروک نمیشه و همیشه کیفیت خودش رو حفظ میکنه. به همین دلیل همیشه این پارچه بازار خودش رو برای رقابت با سایر پارچه های کرکی نگه داشته.

پارچه ترک تی شرت

ترکیه به عنوان کشوری که همچنان دستگاه های پیشرفته ای در صنعت نساجی خودش در تمام کارگاه های بافندگی خودش داره و همچنین استفاده از الیاف بسیار مرغوب تونسته به عنوان یکی از صادر کنندگان اصلی پارچه در خاورمیاانه باشه. پارچه ترک تیشرتی یکی از همین پارچه های مرغوب ترکیه هست که با استفاده از بهترین نوع الیاف طبیعی پنبه به صورت تاری و پودی بافته و به کار گرفته شده.

قیمت پارچه کتان ملانژ

قیمت پارچه کتان ملانژ

قیمت پارچه کتان ملانژ نسبت بسیار مستقیمی با میزان الیاف طبیعی به کار گرفته شده در اون داره. هر چه الیاف پنبه در تولید پارچه کتان بیشتر استفاده شده باشه، قیمت این پارچه گرون تر هست.
انواع پارچه های کتان ملانژ از درصد بالای الیاف مصنوعی تا طبیعی در مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ، با تنوع رنگ بسیار بالا یافت میشه. امروزه تمامی این مراکز خرید چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین در حال فعالیت هستند.

لینک کوتاه:

5 فکر در مورد “ مرکز خرید پارچه تریکو ملانژ

  1. کشوری گفت:

    مناسب است برای زمستان و تابستان

  2. احمد مبارکی گفت:

    من تازه میخوام تولیدی راه اندازه کنم اطلاعت میخوام درباره پارچه تا میشه راهنماییم کنین؟

  3. پروانه گفت:

    پارچه هایی که جز دسته تریکو هستن مثل دورس و جودون و ویسکوز چنس فوقالعاده خوبی برای لباس داره

  4. نادر خیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو دارای جنس های مختلفی می باشد که دارای قیمت های گسترده ای می باشد که هر کدام رابطه مستقیم با بافت آن دارد.

  5. جلال طالبانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید دفتر شما در کدام شهر است و اینکه به صورت حضوری هم میتونم بیام سفارش بدم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت