مرکز خرید پارچه دورس سه نخ گلکسی

مرکز خرید پارچه دورس سه نخ گلکسی

 پارچه دورس سه نخ گلکسی با کیفیت فوق العاده عالی و در ضخامت های مختلف توسط مرکز خرید به صورت عمده در قیمت های فوق العاده مناسب جهت خرید عرضه می گردد. این پارچه ها از الیاف پنبه تهیه شده و کاملا طبیعی می باشند. در بالاترین سطح از کیفیت قرار داشته و قیمت های بسیار مناسبی را دارا می باشند.

مرکز خرید پارچه دورس سه نخ گلکسی

بهترین نوع پارچه دورس کدام است؟

بهترین نوع پارچه دورس کدام است؟ بهترین نوع پارچه دورس توسط شرکت های معتبر در این زمینه تولید می گردند. این پارچه ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و در دوخت انواع لباس زنانه و مردانه کاربرد دارند. این نوع پارچه بسیار مرغوب و مقاوم می باشد و از الیاف پنبه ای تهیه ای می شود. الیاف نخی پارچه کاملا گیاهی و طبیعی می باشند. این پارچه ها به دلیل ساختاری که دارند مناسب برای تمام فصول سال می باشند. در بازار داخلی پارچه هایی که به نام دورس شناخته می شوند از رده تریکو ها محسوب می گردند. این تولیدات به اشکال سه نخ و دو نخ تولید گشته و به صورت کیلو و طاقه به بازار جهت فروش عرضه می شوند. کلمه دورس در واقع از نوعی گیاه گرفته شده است نام دیگر تخم این گیاه شوکران می باشد. پارچه دورس ویژگی های بسیار منحصر به فردی دارد از جمله اینه نسبت به بقیه ضخامت بیشتری دارد. در تولید این محصولات از الیاف پنبه استفاده می شود. نخ های به کار رفته از نوع نگهدارنده بوده و کیفیت بینظیری را دارا می باشند. از این محصول جهت تولید و دوخت بهترین نوع لبلس های زمستانی استفاده می شود. در تولید انواع لباس های گرم، لباس زنانه و بچگانه، لباس ورزشی، لباس زیر و انواع لباس خانه و راحتی از این نوع پارچه استفاده می شود.

تولید پارچه دورس سه نخ ملانژ

تولید پارچه دورس سه نخ ملانژ تولید پارچه دورس سه نخ ملانژ با کیفیت فوق العاده توسط شرکت های معتبر و نیروی متخصص ماهر انجام می گردد. این محصول یک نوع جدید از پارچه بوده که از ترکیب تریکو، پنبه و پلی استر تشکیل شده است به همین دلیل ضخامت و بافت خاصی داشته و از فروش خوبی در بازار داخل بهره مند است. از هر کدام از پارچه های دورس تولید شده جهت تولید یک محصول شیک و جدید می توان استفاده نمود. امروزه بسیاری از لباس های بچگانه زیبا و باکیفیت از این پارچه ها تهیه می گردند. امروزه انواع پارچه دورس ملانژ با کیفیت فوق العاده به بسیاری از کشورهای اطراف صادرات می گردد و از این طریق سود بسیار خوبی به تولید کنندگان خواهد رسید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت