مرکز خرید پارچه دونخ در تهران

مرکز خرید پارچه دونخ در تهران

ابتدا باید گفت پارچه دونخ به چه نوع پارچه ای می گویند: زمانیکه پارچه در عملیات ریسندگی و بافت از دو نوع نخ متفاوت بافته شود به آن پارچه دونخ می گویند که معمولا جنس نخ دوم مورد استفاده در بافت پارچه دونخ از ویسکوز، لاکرا یا پلی استر می باشد.مراکز خرید پارچه دو نخ به عنوان واسطه ای بین تولید کننده و خریدار و با خرید عمده از تولید کنندگان، پارچه های خود را با قیمتی ارزان تر به دست شما عزیزان می رسانند.

مرکز خرید پارچه دونخ در تهران

مزایای استفاده از پارچه دونخ

مزایای استفاده از پارچه دونخپارچه دو نخ از خاصیت کشسانی و مقاومت بیشتری نسبت به پارچه های نخی معمولی برخوردار است. این پارچه ها از ضخامت و دوام بیشتری نسبت به بقیه پارچه ها برخوردارند و به همین دلیل می توان از آنها به عنوان لباس گرم برای فصول سرد سال استفاده کرد و با توجه به دوام آن می توان از آن برای دوخت لباس کوه نوردی، دو، و دو میدانی استفاده کرد.

این پارچه زانو نمی اندازد که این ویژگی باعث شده تا این پارچه برای دوخت شلوار و سویی شرت برای بچه ها مناسب باشد.

جنس اکثر این پارچه ها پنبه ای می باشد و می توان از آن برای دوخت تیشرتها و سویی شرت های مردانه نیز استفاده کرد.

یک مزیت مهم این پارچه ها این است که در دراز مدت رنگ آن کدر و بی رنگ نمی شود و می توان از آن برای چندین سال استفاده کرد بدون آن که تغییر رنگی در آن مشاهده شود.

راهنمای فروش پارچه دونخ

راهنمای فروش پارچه دونخ مراکز و کارخانه های فروش پارچه دونخ، پارچه ها را در طرحها و رنگ های متنوع متناسب با کاربردها و سلیقه های مختلف در حجم گسترده ای به تمام مشتریان عزیز در تمام نقاط ایران عرضه می نمایند. 

متقاضیان خرید پارچه دونخ در هر طرح و رنگی می توانند با مراجعه به این مراکز پارچه مورد نظر خود را در هر حجم و اندازه ای به صورت کلی یا جزئی تهیه نمایند.

تولید کنندگان پارچه دونخ، پارچه ای با کیفیت و دارای تمامی استاندارد های لازم را تولید می کنند این پارچه دونخ با سطح کیفی بالایی که دارد به یک برند جهانی تبدیل شده است و علاوه بر تامین بازار داخل به صادرات نیز مبادرت می ورزد.

برای هر فردی این تردید در زمان خرید پیش می آید که آیا پارچه خوب و با کیفیت تهیه نموده ام یا پارچه ای که تهیه کرده است را به آن گران نفروخته باشند ما می توانیم در این زمینه به شما عزیزان مشاوره داده تا با خیال راحت خریدی با کیفیت و ارزان را انجام دهید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت