مرکز خرید پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

مرکز خرید پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا با کیفیت عالی و با ویژگی کشسان بودن بهترین گزینه برای دوختن انواع شلوار دخترانه و زنانه می باشد .  این گونه از پارچه ها بسیار سبک و راحت هستند و از هر طرف به صورت یکسان کش می آیند . در شستشوهای مداوم با آب سرد و گرم بسیار مقاوم است . این نوع پارچه در انواع مختلف و گوناگون رنگ وجود دارد ، چون رنگ پذیری این پارچه زیاد است و اکثریت رنگ ها را جذب می کند . پارچه ویسکوز از تیپ پارچه های خنک می باشد و از مرغوبیت بالایی برخوردار است . 



مرکز خرید پارچه ویسکوز پنبه تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز را بهتر بشناسیم

پارچه ویسکوز را بهتر بشناسیم

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا از الیاف طبیعی مثل پنبه و لینن تهیه می شوند . دارای استحکام خوبی است . پارچه ویسکوز تیپ لاکرا به دلیل خنکی این پارچه در فصل تابستان طرفداران و هوادار بیشماری دارد . این نوع پارچه رطوبت را جذب می کند و گاهی بیشتر از ۵۰ درصد آن را پنبه تشکیل داده است . تولید کننده پارچه در تلاش است که بهترین و با کیفیت ترین پارچه را تولید کنند و به بازار فروش عرضه کنند . تولید پارچه ویسکوز با بالاترین کیفیت و دارای تنوع رنگ زیاد ، یکی از این تولیدات می باشد . تولید عمده پارچه ویسکوز تیپ لاکرا در کل ایران به این دلیل است که مشتریان و خریداران زیادی هستند که این محصول را با قیمت ارزان و مناسب و در رنگ های گوناگون خریداری می کنند . برای این که پارچه ویسکوز تیپ لاکرا را بهتر بشناسیم به سایت ما سر بزنید ما تمام ویژگی های پارچه ویسکوز را برای خریداران و مشتاقان توضیح دادیم و همچنین اگر سوالی در این موارد برای شما پیش آمده است به بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما در این بخش پاسخ گوی سوالات شما باشند .  

تولید پارچه ویسکوز نخی تیپ لاکرا درجه یک

تولید پارچه ویسکوز نخی تیپ لاکرا درجه یک

کارخانه و یا کارگاه تولید پارچه ویسکوز نخی تیپ لاکرا درجه یک ، انواع مختلفی از این پارچه ها را تولید می کنند و برای فروش در اختیار فروشندگان این محصول قرار می دهند . پارچه ویسکوز تیپ لاکرا نخی در صنعت پوشاک کاربرد فراوانی دارد . این پارچه از ۴ نوع نخ به نام های نخ پلی استر ، لاکرا ، اسپان و نخ ویسکوز تهیه می شود و البته با کیفیت های گوناگون تولید می گردد و در اختیار فروشندگان این نوع از پارچه ها قرار می گیرد . از پارچه ویسکوز نخی برای دوختن محصولاتی مانند : تاپ و شلوار ، مانتو ، شلوار ، سارافون و زیر سارافونی و همچنین تاپ و شلوارک می توان استفاده کرد . همه این محصولاتی که نام بردیم برای همه افراد ، زنانه و بچه گانه و مردانه قابل استفاده است . جهت تهیه این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما بتوانند راهنمایی تان کنند . 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت