مرکز خرید پارچه یکرو ویسکوز تیپ لاکرا

مرکز خرید پارچه یکرو ویسکوز تیپ لاکرا

در میان پارچه های مختلفی که از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می شوند، می توان از مرکز خرید پارچه ویسکوز تیپ لاکرا، نوع یکرو را به اشکال مختلفی تهیه کرد. این محصول به دلیل خصوصیات بارزی که دارد، مورد توجه افراد بی ‌شماری قرار گرفته و با اقبال عمومی مواجه شده است. جزییات را در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.مرکز خرید پارچه یکرو ویسکوز تیپ لاکرا

پارچه ویسکوز لاکرا چیست؟

پارچه ویسکوز لاکرا چیست؟ برای پاسخ دادن به پرسش این که پارچه ویسکوز لاکرا چیست؟ باید هر دو این محصولات را معرفی کنیم. در واقع، ویسکوز نوع الیاف طبیعی به شمار می رود؛ ولی آن را می سازند. طبیعی بودن آن به علت مواد اولیه کاملاً گیاهی می باشد که در ساخت آن به کار برده می شود.

ولی لاکرا از الیاف مصنوعی و گاهی هم مخلوط تولید می گردد. این پارچه، خاصیت کشسانی دارد و در اغلب منسوجات از آن بهره می برند. در هر حال، این محصول در تولید انواع پوشاک به کار گرفته می شود به دلیل ویژگی های زیر است که مورد استقبال قرار گرفته است:

  • از جمله پارچه های خنک محسوب می شود.
  • جذب رطوبت آن بسیار بالا است و از این حیث نسبت پنبه برتری دارد.
  • چروک پذیری کمی دارد.
  • مانند سایر پارچه های دیگر، الکتریسیته تولید نمی کند.
  • ظاهر آن براق و درخشنده است که زیبایی خاصی می بخشد.
  • از کشسانی خوبی برخوردار می باشد و در همین حال، افتادگی مطلوبی هم دارد.
  • از رنگبندی بسیار بالایی هم برخوردار می باشد.

به دلیل این خاصیت ها، می توان به راحتی آن را در دمای گرم و سرد آب نیز شستشو داد. از طرفی، بیشتر خیاطان برای دوخت شلوارهای زنانه و دخترانه از ویسکوز تیپ لاکرا استفاده می نمایند.

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا

قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا پارچه ها به اشکال مختلفی ارائه می گردند. عرضه کننده به صورت عدل، طاقه و کیلویی به ارائه محصول می پردازد. همین امر سبب شده تا شاهد متغیر بودن نرخ ها باشیم. البته اگر بخواهید قیمت عمده پارچه تریکو ویسکوز تیپ لاکرا را به دست آورید، باید به معتبرترین مرکز پارچه فروشی مراجعه کنید.

به یاد داشته باشید، مرغوب ترین کالاها، افزون بر این که از مواد اولیه و نخ های درجه یک بافته شده اند، عرض بیشتری دارند و از گرماژ خوبی نیز برخوردار می باشند. این ها مسائلی اند که در بحث ارزش گذاری توجه زیادی می شود.

از اینها گذشته، برای به دست آوردن قیمت پارچه ویسکوز در طرح ها و تیپ های مختلف و همچنین خرید به صورت عمده، می توانید با فروشنده این وب سایت معتبر تماس برقرار نمایید. خرید پارچه های با کیفیت بالا از هر منطقه کشور انجام شدنی است.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت