مرکز عرضه پارچه کتان ملانژ پرده ای

مرکز عرضه پارچه کتان ملانژ پرده ای

پارچه‌ها نقش مهمی در صنایع تولید تولید پوشاک و پرده داشته و بر همین اساس، انواع مختلفی دارند. 

یکی از انواع آن، پارچه کتان ملانژ پرده ای است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع پارچه و همچنین خرید آن از مرکز عرضه، مطالبی مفید و تکمیلی در اختیارتان قرار دهیم؛ 

مرکز عرضه پارچه کتان ملانژ پرده ای

دانستنی های مفید درباره پارچه ملانژ

دانستنی های مفید درباره پارچه ملانژ پارچه ملانژ در دسته پارچه‌های طبیعی مصنوعی قرار دارد و دلیل آن ترکیب بسیار خوب الیاف‌های طبیعی مانند کتان و پنبه با انواع مختلفی از الیاف مصنوعی مانند پلی استر است. 

ترکیب این دو نوع الیاف با هم، سبب ‌شکل گیری پارچه ای شده است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و این باعث استفاده گسترده از آن شده است. 

برای مثال به دلیل وجود کتان بسیار نرم است، به طوری که پوست را خراش نمی‌دهد و بر همین اساس از آن در تولید انواع لباس‌های راحتی مانند بلوز، شلوار و غیره استفاده می ‌گردد. 

ترکیب الیاف طبیعی با مصنوعی همچنین سبب ایجاد انعطاف بسیار بالا و مثال زدنی در این نوع پارچه شده و همین ویژگی این پارچه باعث شده که از آن در تهیه لباس‌های ورزشی استفاده شود، چرا که احتمال پارگی و خرابی کاهش می‌یابد. همچنین از آن در تهیه پرده‌های نرم و منعطف نیز استفاده می ‌کنند. 

به دلیل وجود کتان، لکه‌ها روی آن باقی نمی‌مانند و به راحتی از بین می‌روند. دلیل آن نیز عدم چسبندگی به دلیل داشتن قطبیت کم بین مولکول‌ها است. 

مقاومت بسیار بالایی دارد، به طوری که در اثر شست و شو یا کشیدگی، الیاف آن از بین نمی‌رود و طول عمر بسیار بالایی دارد. 

اغلب آن را با رنگ توسی می‌شناسند اما پارچه ملانژ رنگی بسیاری وجود دارد، به طوری که رنگ‌های آبی، صورتی، سرمه ای، فیروزه‌ ای، سیاه و غیره نیز در بین آن ها دیده می‌شود و این تنوع رنگ باعث شده که بتوان از آن در تولید انواع محصولات استفاده کرد. 

مرکز فروش پارچه کتان ملانژ رنگی در اصفهان

مرکز فروش پارچه کتان ملانژ رنگی در اصفهان با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد، روز به روز میزان مصرف این نوع پارچه بالا می‌رود و به این ترتیب، تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیاز‌های بازار باشد. 

مجموعه ما یکی از بهترین مراکز عرضه این پارچه در اصفهان است که اقدام به فروش پارچه کتان ملانژ با کیفیت بالا و به قیمت مناسب کرده است. 

متقاضیان محترم می ‌توانند جهت خرید این محصول، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند تا محصول مورد نظر در اسرع وقت به دستشان برسد. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت