مرکز فروش پارچه تریکو فلامنت لاکرا مرغوب

مرکز فروش پارچه تریکو فلامنت لاکرا مرغوب

مرکز فروش پارچه فلامنت لاکرا به صورت غیر مستقیم از طریق سایت اینترنتی آنلاین می باشد که نرخ این محصول از طریق سایت ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. مرکز فروش این محصول را در طرح و رنگ های زیبا و مدرن در اختیار خریداران از طریق این مرکز قرار می دهد.

مرکز فروش پارچه تریکو فلامنت لاکرا مرغوب

مشخصات پارچه فلامنت لاکرا

مشخصات پارچه فلامنت لاکرا مشخصات پارچه فلامنت لاکرا این است که جزو الیاف مصنوعی به حساب می آید. این محصول را با الیاف پنبه ای که طبیعی می باشد در صنعت نساجی ترکیب می کنند. پارچه فلامنت پنبه ای بافتی لطیف و نرم دارد و در هنگام استفاده از این پارچه حس راحتی و آرامش به مصرف کننده می دهد.

این پارچه حالت کشسانی بسیار خوبی دارد و در برخی حالت براقیت خاصی را دارا می باشد. پارچه فلامنت پرز نمی دهد و در برابر ساییدگی مقاومت خوبی دارد. عمر این محصول طولانی است.

در برابر شست و شو دوام بالایی دارد و حالت اولیه خود را از دست نمی دهد. در استفاده از این نوع پارچه هوا به خوبی در آن جریان دارد. پارچه فلامنت بازگشت الاستیکی دارد یعنی پس از استفاده در هنگام کشش و فشار و… سریع به حالت اولیه بر می گردد.

پارچه لاکرا یکی از مهم ترین الیاف در صنایع نساجی محسوب می شود. این محصول خاصیت ارتجاعی دارد.

خرید کیلویی پارچه فلامنت لاکرا پنبه ای

خرید کیلویی پارچه فلامنت لاکرا پنبه ای خرید پارچه فلامنت از طریق همین مرکز انجام می شود‌. اگر پارچه فلامنت به صورت کیلویی خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر زیادی دارد. یکی از بهترین مرکز خرید پارچه لاکرا از طریق سایت اینترنتی می باشد. در هنگام خرید پارچه باید شناخت مختصری از این محصول داشته باشیم.

پارچه فلامنت ارزان را می توان از طریق این مرکز که این محصول را به صورت کلی و جزئی می فروشد خرید، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت پارچه داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب پارچه را خریداری کنیم.

در خرید پارچه برای مشتریانی که به صورت جزئی این محصول را می خواهند در متراژهای مختلف این پارچه از طریق این مرکز به آن ها ارائه داده می شود ولی برای مشتریانی که به صورت کلی خواهان این محصول هستند برای آن ها عمده ای صورت می گیرد. 

خریدار عمده پارچه فلامنت این محصول را پس از خریداری با درجه بندی کیفیت و مرغوبیت و در قیمت مناسب در این مرکز در اختیار مشتریان قرار می دهد. خرید کیلویی این محصول دارای ارز آوری بیش تر و با قیمت ارزان تر را موجب می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت