مرکز فروش پارچه نخ پنبه لاکرا

مرکز فروش پارچه نخ پنبه لاکرا

در زمان های قدیم از پنبه و پارچه های مختلفی جهت دوخت لباس استفاده می کردند ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی پارچه لاکرا پنبه که از الیاف مصنوعی می باشد تولید شده و به دلیل حالت کششی و انعطافی استفاده بسیار زیادی در صنعت پوشاک دارد. در ضمن قابل ذکر است که این پارچه به دلیل مقاومت بسیار زیاد در تولید لباس های ورزشی مانند مایو بیشترین مصرف را دارد.

مرکز فروش پارچه نخ پنبه لاکرا

خصوصیات انواع پارچه های لاکرا دار

خصوصیات انواع پارچه های لاکرا دار همانطور که گفته شد پارچه لاکرا پنبه به دلیل مقاومت بسیار زیاد امروزه در صنعت پوشاک استفاده زیادی می گردد. این پارچه حالت نیمه براق داشته و دارای رنگ های مختلفی می باشد که جهت دوخت کت و شلوار در تولیدی های به کار برده می شود. این نوع پارچه دارای انواع دیگری هم می باشد که معروف ترین آن پارچه تریکو پنبه است؛ که به دلیل وجود پنبه در بافت این پارچه منافذی داشته که هوا را در خود رد و بدل می نماید و در فصل سرما دچار سردی و در گرما دچار گرمی نمی گردد.

نکته حائز اهمیت این است که پوشیدن این نوع از لباس که پارچه تریکو در آن مصرف شده در فصل تابستان باعث جلوگیری از عرق کردن می شود. یکی از خصوصیات پارچه لاکرا این است که بعد از شست و شوی آن به هیچ عنوان تغییر نکرده و حالت اولیه خود را حفظ می نماید؛ این پارچه علاوه بر لباس و شلوار در جوراب و دستکش هم استفاده می گردد. نوع این پارچه که دارای الیاف مصنوعی می باشد و به همراه پنبه موجود باعث گردیده تا یکی از مطرح ترین نوع پارچه باشد و جلوه بسیار زیبایی به خود بگیرد. در ضمن وجود پنبه بهداشت بدن را حفظ می نماید و بعضی از افراد آن را با نام کش می شناسند زیرا قابلیت پنج برابری کشش را دارد. نکته جالب تر این است که از این پارچه در تولید لباس کودکان هم استفاده می گردد.

سایت خرید پارچه تریکو پنبه لاکرا

 سایت خرید پارچه تریکو پنبه لاکرا با توجه به مزیت بسیار زیاد پارچه لاکرا باعث شده تا طرفداران زیادی را جذب خود کند و تولید کنندگان حجم تولید را افزایش دهند. فروشندگان به صورت مستقیم این نوع از پارچه را از تولید کنندگان تهیه کرده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند.

خرید پارچه لاکرا علاوه بر روش مستقیم از فروشگاه های معتبر می توان آن را به صورت غیر مستقیم جهت صرفه جویی در وقت و هزینه از طریق سفارش اینترنتی و تلفنی به صورت غیرحضوری خریداری نمود.

نکته جالب تر این است که تولید کنندگان این نوع پارچه را در بسته های باکیفیت بسته بندی کرده و به کشورهای اروپایی و همسایه صادر می نمایند که به دلیل کیفیت بسیار بالا و ارسال به موقع سبب شده تا استقبال بی نظیری داشته باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت