مرکز فروش پارچه ویسکوز پلی استر ترکیبی

مرکز فروش پارچه ویسکوز پلی استر ترکیبی

استفاده از انواع پارچه برای مصارف گوناگون در سطح بسیار گسترده ای در دنیا صورت می گیرد و شاید اشتباه نباشد اگر پارچه را پر مصرف ترین کالا در تمام جهان به شمار ببریم. در این بین پارچه ویسکوز پلی استر را می توان از جمله پر کاربرد ترین انواع پارچه در سال های اخیر نام برد که تولید و فروش آن رشد چشمگیری داشته است. به همین خاطر ما در این مطلب در خصوص انواع مرکز فروش پارچه های ویسکوز ترکیبی صحبت خواهیم کرد.

مرکز فروش پارچه ویسکوز پلی استر ترکیبی

معرفی انواع مدل های پارچه ویسکوز

معرفی انواع مدل های پارچه ویسکوز پیش از آن که بخواهیم در خصوص مدل های مختلف پارچه ویسکوز صحبت کنیم بهتر است ابتدا تعریفی از این محصول داشته باشیم.

اولین و مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که ویسکوز در واقع نوعی الیاف است که به وسیله این الیاف و یا ترکیب آن با دیگر الیاف پارچه های مختلفی تولید می شود.

الیاف ویسکوز پایه طبیعی دارند و از گیاهانی همچون سویا، بامبو و … تهیه می شوند. 

این نوع الیاف به دلیل استحکام بسیار بالایی که دارند توانسته اند که در سال های اخیر سهم بزرگی از بازار را از آن خود کنند.

همانطور که پیش از آن هم اشاره کردیم ویسکوز به تنهایی فقط نوعی الیاف است و پارچه های ویسکوز دارای انواع گوناگونی هستند که از این الیاف به شیوه های مختلف تولید می شوند.

از جمله انواع مدل های پارچه ویسکوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه ویسکوز لاکرا
  • پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا
  • پارچه ویسکوز اسپان لاکرا

البته لازم به ذکر است که پارچه ویسکوز را در بازار با نام پارچه لاکرا هم می شناسند.

طبیعی است که هر یک از انواع این پارچه ها دارای کاربرد و ویژگی های مخصوص به خود می باشند. به عنوان مثال از انواع پارچه اسپان برای تولید البسه پزشکی استفاده می شود، در حالی که پارچه های پلی استر برای تولید البسه منزل همچون تی شرت و یا جوراب مناسب هستند.

خرید عمده پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا

خرید عمده پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا پارچه های ویسکوز به دلیل تنوع، کارایی و قیمت مناسبی که دارند از فروش بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشند.

همین موضوع هم منجر شده است که بسیاری از افراد به دلیل خرید پارچه ویسکوز به صورت عمده و در حجم بالا باشند.

نکته مهم و قابل توجه در خصوص خرید عمده این محصول آن است که دارای قیمت پایین تری نسبت به خرید پارچه در متراژ های کم دارد و می تواند بسیار به صرفه باشد.

لازم به ذکر است که امکان خرید عمده پارچه های ویسکوز لاکرا به صورت اینترنتی هم وجود دارد و شما می توانید محصول مورد نظرتان را در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین خریداری نمایید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت