مرکز فروش پارچه یکرو پنبه

مرکز فروش پارچه یکرو پنبه

پارچه نخی یک رو پنبه آب گیری بسیار زیادی دارد. کیفیت و شرایط پارچه یکرو پنبه به گونه ای است که برای دوخت لباس های تابستانی بسیار مناسب است، این پارچه با داشتن جنسی درجه ۱ که بدن نما هم نیست می تواند بدن شما را خنک کند. پترچه یک رو پنبه در تمامی رنگها و مدلها مانند چهار خانه، راه راه و … موجود است و انتخابی مناسب برای ست تابستانه ی مانتو و پیراهن برای زن و شوهر است. در این مقاله به تفاوت پارچه ی یک رو پنبه با پارچه ویسکوز می پردازبم و مکان خرید پارچه یک رو پنبه را بررسی می کنیم:

مرکز فروش پارچه یکرو پنبه

تفاوت جنس پارچه یکرو پنبه با پارچه ویسکوز

تفاوت جنس پارچه یکرو پنبه با پارچه ویسکوز تفاوت عمده ای که پارچه ی یک رو پنبه با پارچه ی ویسکوز دارد در طبیعی بودن الیاف آن است. پارچه های یک رو پنبه از الیاف طبیعی پنبه به دست می آیند اما پارچه ی ویسکوز را به نوعی می توان پارچه ای از الیاف شیمیایی دانست، در واقع پارچه ی ویسکوز پارچه ای است که نه کاملا طبیعی و نه کاملا شیمیایی است و به نوعی می توان گفت این پارچه از الیاف ” طبیعی دستکاری شده” است.

تفاوت دوم بین این پارچه ها در مکانهایی است که این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه های یک رو پنبه جنسی نرم تر و لطیف تر نسبت به پارچه های ویسکوز دارند و به همین دلیل در تولید لباس های نوزادی خیلی پر طرفدار تر هستند. اما الیاف پارچه های ویسکوز به گونه ای هستند که کمی به بدن می چسبند و نمی توان آن را برای لباس نوزاد استفاده کرد.

از طرفی پارچه های یک رو پنبه آب گیری بیشتری نسبت به پارچه های ویسکوز دارند این پارچه آب را به خوبی داخل الیاف خود جذب می کند و برای خشک کردن ظرفها و میوه بسیار مناسب است، به همین دلیل در دستمال کشی و سایر مصارف آشپزخانه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

در مورد طرح و مدل پارچه ها می توان گفت این پارچه ها تفاوت خاصی با هم ندارند‌.

بیشتر بخوانید: پارچه ملحفه

نمایشگاه خرید پارچه یکرو پنبه

نمایشگاه خرید پارچه یکرو پنبه خرید پارچه پنبه در بسیاری از مکانها در شهر های مختلف انجام می شود و بسیار پر طرفدار است. در نمایشگاه خرید پارچه یکرو پنبه می توانید تمام مدل های این پارچه اعم از راه راه، چهار خانه، گلدار، طرح دار و … را برای تمامی مصارف خود و با تمامی کیفیتها پیدا کنید. اگر به فکر خرید دستمال های مناسب برای آشپزخانه هستید از نمایشگاه خرید پارچه ی یک رو پنبه دیدن نمایید.

بیشتر بخوانید: پارچه مبلی

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ مرکز فروش پارچه یکرو پنبه

  1. با سلام
    قصد راه اندازی کارگاه تولید پوشاک دارم
    بچه گانه یا زنانه یا زیرپوش مردانه و زنانه
    که با قیمت پایین عرضه شود
    برای خرید پارچه راهنمایی می خوام
    ممنون میشم راهنمایی کنید یا شماره ای برای تماس بفرمایید
    تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت