مرکز پخش پارچه تریکو لاکرا کشی

مرکز پخش پارچه تریکو لاکرا کشی

پارچه لاکرا کشی از گروه پارچه های تریکو می باشد که دارای خاصیت کشسانی است و همین امر آن را برای انواع لباس های کودک و بزرگسال مناسب کرده است و همه شرکت های تولید کننده از آن در تولیدات خود استفاده می کنند. مرکز پخش پارچه تریکو لاکرا کشی، این محصول را به صورت عمده و با نازلترین قیمت به دست تولیدی ها می رساند و در نتیجه آن، لباس هایی ارزان قیمت وارد بازار می گردد.

مرکز پخش پارچه تریکو لاکرا کشی

کاربرد انواع پارچه لاکرا

کاربرد انواع پارچه لاکرا  حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که کاربرد انواع پارچه لاکرا در کجاست؟ آیا این پارچه مناسب همه سنین می باشد یا مختص گروه خاصی است؟ بیشترین مصرف آن در چه زمینه ای است؟ ما در این مقاله به تمامی سوال های شما پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

پارچه لاکرا در انواع و رنگ های مختلف تولید می شود که هر کدام موارد استفاده خاصی دارند و معمولا در همه تولیدی ها از آن به عنوان اصلی ترین پارچه، استفاده می گردد.

این پارچه به خاطر نرمی و کشسانی بودن برای تمام سنین مناسب است و بافت نرم و لطیف آن هیچگونه حساسیتی را به وجود نمی آورد و همین امر سبب شده تا برای لباس کودکان گزینه مناسبی باشد.

همانطور که اشاره شد از ویژگی اصلی این پارچه خاصیت کشسانی آن است و اینکه بر خلاف پارچه های تریکو که در اثر شستشو فرم خود را از دست می دهند، این پارچه همچنان ثابت و بسیار مقاوم می باشد.

بنابراین از این پارچه در تولید انواع لباس های ورزشی نظیر لباس ژیمناستیک، مایو، کشتی، ایروبیک، باله و … استفاده می کنند و به خاطر بافت پنبه ای آن، به خوبی هوا را در خود جریان می دهد.

علاوه بر این گزینه ها، از آن در تهیه جوراب و دستکش، لباس زیر، باند های کشی ارتوپدی استفاده می کنند و به خاطر قیمت ارزانش بازدهی بسیار خوبی دارد.

خرید پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

خرید پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا پارچه ویسکوز را می توان به بایدار ترین پارچه دانست که در برابر شستشو، حرارت و مصرف زیاد هیچ تغییری در آن پیدا نمی شود و به اصطلاح مرگ ندارد.

برای خرید پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا فقط کافی است به سایت فروش آنلاین آن مراجعه کنید تا این محصول با کیفیت و صادراتی را با نازلترین قیمت ممکن بخرید.

خرید پارچه لاکرا کشی ویسکوز از این مرکز این مزیت را برای شما دارد که یک کالای ایرانی درجه یک را که با برترین برند های سطح جهان برابری می کند را با ارزان ترین قیمت می خرید و در اسرع وقت تحویل خواهید گرفت.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت