مرکز پخش پارچه ویسکوز گلدار نخی

مرکز پخش پارچه ویسکوز گلدار نخی

پارچه ویسکوز گلدار نخی کاربرد متنوعی در صنعت خیاطی و تولید لباس دارد. به همین علت تصمیم گرفته ایم در این مقاله به بررسی بهترین نوع این پارچه، نقاط قوت آن، کاربردها و همچنین قیمت فروش آن در بازار بپردازیم. پس در ادامه ما را همراهی نمایید.

مرکز پخش پارچه ویسکوز گلدار نخی

بهترین نوع پارچه ویسکوز مناسب تابستان

بهترین نوع پارچه ویسکوز مناسب تابستان بدون شک اولین سوالی که در ذهن خریدار ایجاد می شود این است که پارچه ویسکوز چیست؟ ویسکوز از جمله پارچه هایی است که منشاء طبیعی و گیاهی دارد اما الیاف آن از الوار درختان، تفاله نیشکر، کاه گندم و برنج و … تولید می شوند. این مواد را ابتدا به شکل یک خمیر یک دست و سفت در آورده و طی مراحلی شیمیایی به الیاف و نخ هایی جهت تولید پارچه تبدیل می شوند.
عده ای انواع پارچه ویسکوز نخی را با پارچه های پنبه ای اشتباه می گیرند. چرا که از نظر بافت، لطافت و نرمی شباهت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. از تفاوت های آنها نیز می توان به خاصیت ارتجاعی بیشتر انواع پارچه ویسکوز نسبت به پنبه اشاره نمود. همچنین درصد جذب آب و رطوبت پارچه های ویسکوز به مراتب بیشتر از الیاف نخ پنبه هستند. همین امر این محصولات را گزینه مناسبی برای دوخت انواع پیراهن، شلوار و مانتوهای تابستانی و خنک تبدیل کرده است. برخی از مهمترین نقاط وقت پارچه ویسکوز مناسب تابستان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بافت نرم و بسیار سبکی دارد که گردش هوا را تسریع می بخشد.
  • از الیاف ابریشم و پنبه خنک تر است و به همین علت انتخاب مناسبی برای دوخت لباس های تابستانه است.
  • عدم تولید الکتریسیته ساکن
  • عدم رنگ دهی و قابلیت شستشو با انواع شوینده ها
  • اتوپذیری آسان و عدم آبرفت در مدل های باکیفیت و درجه یک
  • عدم تغییر رنگ در برابر آفتاب و مقاومت بالا در برابر گرما

بازار فروش پارچه تریکو ویسکوز گلدار

بازار فروش پارچه تریکو ویسکوز گلدار امروزه فروش پارچه ویسکوز اعلا و مرغوب به صورت عمده به یکی از چالش برانگیزترین موارد برای تولید کنندگان و شرکت های صادراتی تبدیل شده است. تنوع تولید و افزایش رقابت در زمینه عرضه، گاهاً موجب یافتن بازار هدف مناسب و سودآور می شود که تولید کنندگان را با مشکل روبرو خواهد نمود.
در این راستا و با هدف فروش پارچه تریکو ویسکوز، نخی ویسکوز و ویسکوز مانتویی و … می توانید از طریق این مرکز اقدام به معرفی محصولات خود نمایید. مزیت های خرید و فروش آنلاین موجب شده تا تولید کنندگان و خریداران عمده بتوانند با هدف افزایش سود، کلیه محصولات تولیدی خود را با قیمت مناسب به بازار داخلی و حتی بازار کشورهای همسایه نیز عرضه نمایند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت