نمایندگی فروش پارچه استرج لاکرا ایرانی

نمایندگی فروش پارچه استرج لاکرا ایرانی

پارچه استرج لاکرا از پارچه های پر مصرف در صنعت پوشاک می باشد که قابلیت کشسانی بالایی دارد و با تولید آن، دنیای پوشاک متحول شد. نمایندگی فروش پارچه استرج لاکرا ایرانی، موفق شده است تا محصولاتی با کیفیت و درجه یک را به جهان عرضه کند. این مرکز فعالیت خود را به صورت اینترنتی و شبانه روز انجام می دهد و آماده تقبل هر نوع سفارشی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نمایندگی فروش پارچه استرج لاکرا ایرانی

مزیت استفاده از پارچه استرج لاکرا

مزیت استفاده از پارچه استرج لاکرا حال شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که مزیت استفاده از پارچه لاکرا چیست؟ برای چه محصولاتی کاربرد دارد؟ آیا مختص به گروه خاصی می باشد یا محدودیت سنی و جنسی ندارد؟ ما در این مقاله به تمامی سوال های شما پاسخ خواهیم داد.

همان طور که در قسمت قبل گفته شد، قابلیت کشسانی و استحکام بالای این محصول، توانسته است آن را در صنعت تولید لباس پیشتاز کند. به طوری که اغلب برند های برتر دنیا از آن برای تولید لباس های خانگی و ورزشی استفاده کنند.

قابلیت کشسانی بالای این نوع پارچه سبب شده تا از آن برای تولید مایوی شنا، لباس کشتی گیران، لباس ژیمناستیک و باله و ایروبیک، گرم کن و شلوار های ورزشی و سایر محصولات اینچنینی، مورد استفاده قرار گیرد.

به غیر از این موارد از دیگر مزیت این پارچه می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد که به قول معروف مرگ ندارد. این پارچه بر خلاف پارچه تریکو و پنبه ای که در اثر شستشو فرم اولیه خود را از دست می دهند، استرج لاکرا بسیار مقاوم بوده و واقعا می توان گفت سالها قابل استفاده است.

این پارچه مختص به گروه سنی و جنسی خاصی نمی باشد. برای تولید لباس های کودکان، آقایان و خانمها از پارچه استرج لاکرا استفاده می شود، مخصوصا برای لباس های آستین بلند پاییزه و شلوار های جذب زنانه بهترین گزینه می باشد.

فروش انواع پارچه استرج لاکرا پنبه ای

فروش انواع پارچه استرج لاکرا پنبه ای پارچه پنبه لاکرای استرج از با کیفیت ترین گروه پارچه های تیپ لاکرا می باشد که به خاطر پنبه ای بودن و ضد تعریق بودن برای همه لباسها، حتی تاپ، شلوارک و تیشرت های تابستانه مناسب است.

فروش انواع پارچه استرج لاکرا پنبه ای در مرکز ذکر شده، صورت می گیرد. این محصول می تواند برای مصارف گوناگونی مورد مصرف قرار بگیرد؛ در نتیجه پارچه ای پر فروش و پر سود می باشد که همواره مورد توجه تولید کنندگان ایرانی و خارجی بوده است.

البته قابل به ذکر است که جز محصولات صادراتی ایران می باشد که به اکثر کشور های آسیایی و اروپایی صادر می گردد. 

لینک کوتاه:

2 فکر در مورد “ نمایندگی فروش پارچه استرج لاکرا ایرانی

  1. امید نیکی گفت:

    واسه سفارش چیکار کنم

  2. امید نیکی گفت:

    برای سفارش چیکار کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت