واحد فروش پارچه گردباف ویسکوز دو نخ

واحد فروش پارچه گردباف ویسکوز دو نخ

واحد فروش پارچه گردباف ویسکوز دو نخ در شهرهای مختلف وجود دارد که با مراجعه به این واحد فروش ها می توانیم پارچه مورد نظر را خریداری نماییم .گردباف به یک نوع بافت و ریسندگی پارچه اطلاق می شود. پارچه هایی که به صورت گردباف تولید می‌ شوند ویژگی های خاص خود را دارند از جمله این پارچه هایی که انواع گوناگونی دارند در بازارهای داخلی پخش شده و به فروش می رسند.

واحد فروش پارچه گردباف ویسکوز دو نخ

پارچه گردباف ویسکوز اعلا چه مشخصاتی دارد؟

پارچه گردباف ویسکوز اعلا چه مشخصاتی دارد؟ باید از همه نوع پارچه اطلاعات مشخصی را کسب نمود تا بدانیم چه پارچه ای را باید انتخاب و خریداری نماییم. قطعاً باید پارچه ای را انتخاب کنیم که از جنس مرغوب آن مطمئن باشیم. در پارچه گردباف ویسکوز اعلا جذب رطوبت بسیار بالاست. همچنین این پارچه از جنس پنبه می باشد. یکی از کاربردهای این پارچه در تهیه شلوار و زیر سارافونی و ساپورت می باشد.

الیاف ویسکوز از الیاف طبیعی مانند پنبه و پشم و کنف می ‌باشند. پارچه های گردباف ویسکوز از نوع طبیعی این الیاف یعنی الیاف پنبه‌ ای طبیعی و غیره بسیار ارزان ‌تر هستند. به خاطر همین ارزان بودن آن، تولید کنندگان پوشاک در سطح بالایی از آن استفاده می نمایند. پارچه های گردباف ویسکوز در طرح ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار پوشاک عرضه می‌ شود.

برای اطلاع از بازارهای فروش و پخش و عرضه این پارچه ‌ها می‌ توانیم به صورت اینترنتی اطلاعات کسب نماییم. می‌ توان به صورت غیر مستقیم انواع این پارچه ‌ها را به صورت عمده سفارش نمود تا در اسرع وقت به دست خریداران برسند.

کارخانه تولید پارچه گردباف ویسکوز

کارخانه تولید پارچه گردباف ویسکوز کارخانه تولید پارچه گردباف ویسکوز در برخی از استان‌ ها قرار دارد. این پارچه ها مانند پنبه نرم و لطیف می باشند. الیاف ویسکوز از خمیر چوب ساخته می‌ شود که در کارخانه‌ ها آن را به شیوه خاصی تولید می ‌کنند.

این پارچه‌ ها از استحکام خاصی برخوردار هستند و بر خلاف پنبه که استحکامش با رطوبت کاهش می ‌یابد، این نوع پارچه ها به هیچ عنوان وقتی رطوبت باشد، از استحکامش کاسته نمی شود و جذب رطوبت را در سطح بالایی در خود دارد. پارچه گردباف ویسکوز دارای علامت استاندارد می باشد.

این نوع پارچه ها چروک نمی‌ شوند و در لباسشویی با هر نوع درجه حرارتی می توان لباس هایی که از این نوع پارچه ها دوخته شده اند را شست و شو نمود. در اثر گرمای زیاد که به آن وارد می شود، تغییر رنگ نمی دهند و به هیچ عنوان از مرغوبیتش کاسته نمی شود. تولید پارچه ویسکوز این روز ها در بسیاری مراکز صورت می گیرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت