وارد کننده پارچه شلوار گلکسی

وارد کننده پارچه شلوار گلکسی

پارچه شلوار گلکسی که عمدتا به آن اسلش نیز گفته می شود، نوعی پارچه از جنس پنبه پلی استر می باشد که در لایه ی پشتی آن از نخ میکرو فیلامنت استفاده شده است که به همین دلیل تن خور بسیار خوبی دارد. از دیگر ویژگی های این پارچه ها کشی بودن آنهاست که باعث می شود استفاده از آن برای دوخت البسه بسیار مناسب باشد. و همچنین باید اضافه کرد که این پارچه ها در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می گردند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید پارچه شلوار گلکسی می توانید به سایت پارچه تریکو مراجعه کنید. 

وارد کننده پارچه شلوار گلکسی

نحوه تولید پارچه شلوار گلکسی

نحوه تولید پارچه شلوار گلکسیپارچه های گلکسی که در ابتدا از ترکیه به بازار پوشاک ایران عرضه شدند، امروزه در کارخانجات نساجی ایران نیز تولید می شوند. تولید پارچه های گلکسی توسط ماشین آلات تمام اتومات و یا نیمه اتومات صورت می گیرد. در تولید پارچه شلوار گلکسی، مانند سایر انواع پارچه ها، اولین مرحله نخ ریسی الیاف می باشد که در این مرحله نخ، تولید می شود. و سپس نخ ها به صورت تار و پود در می آیند و آخرین مرحله نیز شکل دهی نهایی پارچه های گلکسی می باشد. البته شایان ذکر می باشد که در طراحی و تولید این پارچه ها به نیاز های روز و همچنین به سلایق افراد گوناگون جامعه نیز توجه می شود.

این پارچه ها از ترکیب نخ های پنبه و ملانژ تولید می شوند. نخ دیگری که در تولید این پارچه ها به کار می رود و باعث کشسان بودن پارچه گلکسی می شود نخ لاکرا نام دارد و میزان کشسانی پارچه، به میزان استفاده از این نخ در تولید آن بستگی دارد. 

عرضه پارچه شلوار گلکسی

عرضه پارچه شلوار گلکسی پارچه های گلکسی از جمله پارچه هایی می باشند که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند و اولین انتخاب در دوخت شلوار می باشند و در بازار های متنوعی از جمله سایت های اینترنتی به فروش می رسند. از دلایل پرفروش بودن این پارچه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مناسب بودن پارچه گلکسی برای تولید لباس های گرم و زمستانی
  • تن خور بسیار عالی
  • کشسان بودن پارچه های گلکسی
  • تولید و عرضه ی آن در رنگ های بسیار متنوع 

پارچه گلکسی وارداتی با بهترین کیفیت و با انواع مختلف درجه کشسانی و رنگ های گوناگون، در پارچه تریکو به فروش می رسد. تمام تلاش تیم پارچه تریکو این است که با ارسال سریع و بسته بندی دقیق، باعث رضایت مشتریان گرامی شود. شما نیز می توانید هم اکنون پارچه ی گلکسی انتخابی خود را در رنگ دلخواه سفارش دهید.  

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت