پارچه خز چیست و کاربرد خارق‌العاده آن

پارچه خز چیست و کاربرد خارق‌العاده آن

در این مطالب می خواهیم به اینکه پارچه خز چیست و کاربردهای خارق العاده آن بپردازیم. از گذشته تا به امروز انسان ها از پوست حیواناتی مانند سمور، روباه، راسو و خرگوش برای پوشش در زمستان هوای سرد استفاده می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون صنعت کاربرد پوست خزدار به یکی از کالاهای تجاری تبدیل شده است. پارچه های خزدار یکی از محصولات مجلل و تجملاتی با شکل ظاهری شکیلی است.
اویل قرن هجدهم بود که با پیشرفت و تکنولوژی تولید کننده های پوشاک توانستند با بهره گیری از دستگاه های صنعتی از پوست خز پارچه های امروزی و خزدار را تهیه کنند. در بعضی از کشورها استفاده از محصولات خزدار ممنوع و استفاده از این کالا فقط برای اقشار سلطنتی مناسب است و فقط می توانند از محصولات خزدار با درجه کیفی پایین در پوشاک خود استفاده کنند. پارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد، از این پارچه های خزدار برای تولید کلاه های نظامی که به دلیل بافتی که دارد مانند یک عایق صدا هم عمل می کند و باعث سلامت گوش سربازان می شود.
پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد. با پیشرفت تکنولوژی در عرصه تولید پارچه و بافندگی این امکان را فراهم آورده آمد که به وسیله الیاف مصنوعی انواع پارچه های خزدار را تولید و به بازار عرضه کنند. این پارچه های خزدار که توسط این دستگاه های جدید تولید شده اند و با پارچه و الیاف جدید استاندارد و بهترین کیفیت به دست آمده اند بسیار مناسب برای فصل سرما هستند عایق خوبی هم به شمار می روند.

پارچه خز چیست و کاربرد خارق‌العاده آن
پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که داشته به آسانی توانسته جایگاه خزهای طبیعی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص دهد و هر روزه نیز فروش این محصول بیشتر از قبل می شود این پارچه نسبت به نوع پارچه های طبیعی قیمت پایین تری دارند. پارچه های خز در جامعه های مختلف از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است، پارچه خز بیشتر برای دوخت لباس های مجلل و قدیمی مدل های سنتی در کشورهایی مانند ژاپن و اوکراین و روسیه کاربرد و مورد استفاده قرار می گیرد.
با گذشت زمان و گسترش مراکز پرورش حیوان که پارچه های خز از آنها تهیه می شود، دیگر همه اقشار جامعه هم قادر به خرید این نوع پارچه ها شدند و از این تاریخ به بعد در دسترس همه مردم قرار گرفت.

پارچه خز چیست

پارچه خز در زمان های گذشته توسط پوست حیوانات تهیه می شده و این پارچه که از پوست خز با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند اما دلیل قیمت بالای این پارچه چیست که همه مردم جامعه توان خرید این پارچه را نداشتند؟ این پارچه جزو محصولات لوکس و مجلل قرار می گرفت و بیشتر طراحان لباس که در برندهای شناخته شده مشغول فعالیت هستند از این نوع پارچه به دلیل عقاید اخلاقی دیگر از این پارچه ها خرید نکردند و خرید آن را رد کردند. با گذشت زمان تولیدکنندگان پارچه های خزدار مصنوعی را تولید وارد بازار کردند در اوایل قرن بیستم این اتفاق افتاد و تولیدکنندگان خزهای طبیعی به این تولید پارچه رو آوردند و شروع به سرمایه‌گذاری کردند. خز انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای مزیت های خاصی هستند مانند خزهای بلند مو مانند حیوان روباه که دارای خز متراکم هستند مثل حیوان هایی مثل راسو، سگ آبی و… که گرمای مناسبی هم دارند. خزهای تولید شده از حیوانات و طبیعی که قیمت بالایی هم دارند و نژاد خاصی از حیوانات را شامل می شوند که به عنوان خز طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند و هر تولید شده از پوست بعضی از آنها دارای درجه کیفی بهتری از نظر رنگ و لطافت و تعداد پایین آنکه دارای مزیتی که قیمت پایینی دارند به فروش می رسند.

پارچه خز چیست

کاربرد خارق العاده پارچه خز

پارچه های تولید شده از خزدارای کاربرد خارق العاده هستند. پارچه های تولید شده از خز طبیعی سمور بسیار پارچه بادوام و با وزن پایین است که بیشتر برای دوخت لباس های رسمی و شیک مورد استفاده قرار می گیرد. خز طبیعی سمور جزو دسته های مرغوب پارچه خز و از گران ترین نوع این پارچه ها به شمار می رود. پارچه خز طبیعی خرگوش هم بسیار بافت ابریشمی و لطیفی دارد بسیار سبک وزن هستند و این پارچه ها بسیار گرم هستند و بیشتر استفاده از این پارچه در صنعت تولید لباس های اسپرت و ورزشی است.
پارچه خز طبیعی روباه که دارای موهای بلند و براق است و حالتی کرکی دارد این پارچه خز دارای رنگ‌بندی های گسترده ای هستند. پارچه خز طبیعی سگ آبی از درخشندگی در بافت خود برخوردار است و استفاده از این پارچه ها بسیار مناسب فصل سرما بوده و موهای این پارچه خزدار به صورت بلند و ضخیم هستند.
در اولین مرحله خرید پارچه خز قبل اینکه هزینه بالایی را صرف کنید اول به تمام نکات و جوانب خز طبیعی که از پوست چه حیوانی تهیه شده را مورد بررسی قرار دهید. هر چند این نوع پارچه های خز طبیعی دارای بهای بالایی است ولی اگر شما این نوع پارچه را خریداری کردید جزو دارایی شما به شمار می رود.
شرکت دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده منسوجات و فرش به صورت عمده و غیر حضوری و اینترنتی با بیش از چند دهه تجربه در تولید و تهیه لباس در رده سنی مختلف کودک و نوجوان فعالیت می کنند.این شرکت تمام تلاش خود را در تولید با کیفیت محصول گذاسته است و تا محصولی در خور شما عزیزان تولید شود.

کاربرد خارق العاده پارچه خز

دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید و به هموطنان عزیز ارائه می دهند. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در داخل کشور به شمار می رود که محصولات خود را با بهترین کیفیت که از مواد درجه یک تهیه شده با قیمت عمده به صورت داخلی و صادراتی بفروش می رساند و توانسته در صادرات بین رقبای برند های خارجی جایگاه خوبی را پیدا کند، اگر شما قصد ثبت سفارش پارچه های خزدار با بهترین کیفیت را دارید کافیست برای اطلاع بیشتر با شماره های موجود در سایت مجموعه ارتباط برقرار کنید کارشناسان دیبا بافت نگار پاسخگو شما متقاضیان گرامی هستند.

 

لینک کوتاه:

297 فکر در مورد “ پارچه خز چیست و کاربرد خارق‌العاده آن

  1. وحید گفت:

    با سلام
    گرمایی که این پارچه داره و همینطور زخامتش توی فصل پاییز و زمستون خیلی خوبه و معمولا برای کت ها و سوییشرت ها از این پارچه استفاده میشه و البته ممنونم از سایت خوبتون

  2. حسین رحمتی گفت:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون و همینطور محصولات عالی
    الان که توی فصل سرما هستیم پارچه خز خیلی کاربردیه و کمک می‌کنه برای گرم موندن بدن
    معمولا هم توی کت ها ، پالتو ها و خودی ها از این پارچه استفاده میشه

    درکل برای کسانی که سرمایی هستن و دلشون میخواد گرم بمونم این محصول و این پارچه رو پیشنهاد می کنم

    1. ناشناس گفت:

      سلام ادرس مغازتون کجاست شماره لطف مکنید

  3. محمود مولایی گفت:

    سلام

  4. کاسبی گفت:

    باسلام وعرض ادب پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  5. امید ایرجی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد، از این پارچه های خزدار برای تولید کلاه های نظامی که به دلیل بافتی که دارد

  6. مینا وحیدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه های خز دار چقدر است ؟ شما پارچه خز رنگی هم دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  7. رحیم مشایی فرید گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خز بسیار نرم و لطیف هستند و گرمای بسیار خوبی دارند من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از شما.

  8. مجید اخشابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار یکی از محصولات مجلل و تجملاتی با شکل ظاهری شکیلی است.

  9. مرضیه جعفری گفت:

    سلام وقت بخیر
    من از پارچه های خز شما بسیار خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  10. مینا نادری گفت:

    سلام وقتتون بخیر اگر امکان داره راجع به پارچه خزر و فرقی با پارچه تدی کمی بیشتر توضیح بدید و عکس های داخل سایتتون بیشتر کنی اینطوری جذاب تره و ما بیشتر آشنا بشیم

  11. زهرا یزدی پور گفت:

    این پارچه های خز برای لباسهای زمستانه عالی هستند من که عاشقشونم

  12. فهیمه نیک صفت گفت:

    محصولات تولید در شرکت دیبافت استاندارد های لازم جهت صادرات را هم داراست. موفق چ پیروز باشید

  13. المیرا مسرور گفت:

    پارچه های خز اعلا از پوست حیوانات تهیه می شوند اما امروزه برای حفظ محیط زیست و هم کاهش هزینه ها از الیاف مصنوعی تولید می شود

  14. سحر آذینی گفت:

    نمای لوکس و سلطنتی ای که پارچه های خز به لباس میدهد اشراف را برای استفاده ی بیشتر از آن تشویق میکند

  15. یاسمن سعدی گفت:

    وقت بخیر
    من از این نمونه کار شما خریداری کردم واقعا مرغوب هستند مجددا نیز سفارش میدهم

  16. شایان حدیدی گفت:

    ببخشید برای بارونی به نظر شما استفاده از خز مناسبه؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  17. دینا آخوندی گفت:

    این پارچه ها برای تهیه کلا و شالگردن هم مناسب اند گرمادهی فوق العاده و پوشانندگی بی نظیر خز عالیه

  18. مبینا ایوانکی گفت:

    کیفیت هر به نحوه نگهداری اون هم بستگی داره سعی کنید خز را با آب سرد بشویید تا حالت خود را از دست ندهد و به چسبیده نشوند

  19. ستایش امامی گفت:

    سفارشی که دادم امروز به دستم رسید عالی هستند ممنونم

  20. ناهید جهانبخشیان گفت:

    محتوای جذاب و پر از اطلاعات مفیدی بود خسته نباشید

  21. ناهید جهانبخشیان گفت:

    باید بگم محتوای جذاب و پر از اطلاعات مفیدی بود خسته نباشید

  22. مجید لاجوردی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به روسیه هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  23. میلاد تباهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور چاد هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

  24. محمد نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید و به هموطنان عزیز ارائه می دهند

  25. امیر کبیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خز دارای گرمای مناسبی می‌باشند و بسیار زیبا و جذاب هستند.

  26. میلاد نادری منش گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  27. امید ناصری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  28. مینا مجید ی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه و الیاف جدید استاندارد و بهترین کیفیت به دست آمده اند بسیار مناسب برای فصل سرما هستند عایق خوبی هم به شمار می روند.

  29. حسین نجفی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خز شما بسیار کیفیت خوبی دارند ممنون از سایت خوبتون.

  30. خیابانی گفت:

    سلام وقتتون بخیر پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که دارد مناسب برای دوخت کلاه کاپشن است

  31. محمد پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار یکی از محصولات مجلل و تجملاتی با شکل ظاهری شکیلی است

  32. محمد رسولی گفت:

    سلام وقت بخیر
    از این پارچه های خزدار برای تولید کلاه های نظامی مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار گرم هستند

  33. امید نصرتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بیشتر طراحان لباس که در برندهای شناخته شده مشغول فعالیت هستند از این نوع پارچه خریداری می کنند

  34. امید کرمانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد، از این پارچه های خزدار برای تولید کلاه های نظامی که به دلیل بافتی که دارد مانند یک عایق صدا هم عمل می کند و باعث سلامت گوش سربازان می شود.

  35. امین اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    لیست قیمت خود را ارسال کنید آن شالان که همکاری خواهیم داشت

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  36. امید عبرتی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه خز در زمان های گذشته توسط پوست حیوانات تهیه می شده و این پارچه که از پوست خز با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند

  37. مریم میلادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه خز با کیفیت شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  38. مهسا کمال زاده گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه خز مرغوب با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. میلاد کرمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من چند روز از پارچه خز شما برای تولید یک سفارش دادم هنوز دستم نرسیده لطفا راهنمایی کنید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  40. اندرزگو گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون میشم شرایط فروش رو لطف کنید و قیمت پارچه خز رو میشه بگید به صورت تیکه ایی هم میفروشید یا متری؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  41. نعیمی گفت:

    عرض سلام خدمت شما وهمچنین تشکر و قدر دانی برایه مطالب کار بردی وتوضیحات جامع وکاملتون در سایت

  42. امید پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    همکار گرامی می خواستم بدونم که شما ارسال پارچ خز به لاهیجان هم دارید؟
    ممنون میشم من را راهنمایی بفرمایید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  43. محدثه حسنی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خز رنگ سفید و صورتی هم دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  44. نسیرین همتی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من از پارچه های خز شما خرید کردم بسیار شیک و زیبا بودن.

  45. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  46. نادر کمالی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه های خز دار چقدر است ؟ شما پارچه خز رنگی هم دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  47. میلاد عباسی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به روسیه هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح دهید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  48. امید اصلانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد

  49. همتا باقری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من از پارچه های خز شما هستم بسیار خرید کردم بسیار جنس خوبی دارند پیشنهاد می کنم همه یک بار امتحان کنند.

  50. یاسر محمودی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت پارچه خز متری چنده

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  51. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصول پارچه خز رو برایم ارسال کنید

  52. امید حسنی گفت:

    سلام وقت بخیپارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد

  53. خلیل آبادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من پارچه خز میخواستم، میخواستم ببینم برای یک پالتو چند متر باید خرید کنم؟

  54. امید خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های جز با درجه یک ترین کیفیت تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  55. امید باقری گفت:

    با سلام و عرض خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع پارچه های خز با طرح های جذاب و ساده واسم عکس بفرستید و لیست قیمت و کاتالوگ کامل و نحوه ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید ممنونم

  56. احمد رضایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به ترکمنستان هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  57. سحر امیریان گفت:

    سلام خسته نباشید
    پارچه خز بسیار زیبا است
    و گرم خیلی خوبی داره و شیک مد روز است

  58. سکوتی گفت:

    پارچه های خز گرمای خوبی رو حفظ می کنند برای فصل زمستان من از شما خرید داشتن کیفیت پارچه های خز شما عالی است

  59. محسنی گفت:

    سلام عرض ادب ببخشید قیمت پارچه های خز روباه رو لطف میکنید؟ خیلی وقته دنبال این خز هستم اگه موجود دارید لطفا بگید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  60. عرفانه مردیار گفت:

    سلام خسته نباشید
    من خرید کردم ازشما واقعا راضي بودم
    خیلی قشنگ بودوجنسشم خیلی خوب بود

  61. امید اسدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد دارای قیمت ارزانی هم می باشد

  62. امید نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    قرن هجدهم بود که با پیشرفت و تکنولوژی تولید کننده های پوشاک توانستند با بهره گیری از دستگاه های صنعتی از پوست خز پارچه های امروزی و خزدار را تهیه کنند

  63. امید باقری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه خز در زمان های گذشته توسط پوست حیوانات تهیه می شده و این پارچه که از پوست خز با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند و ارزان قیمت باشد

  64. فتاحی گفت:

    سلام وقتون گران بها ممنون میشم شرایط خرید از شرکت دیبافت نگار رو توضیح بدید

  65. خاطره گفت:

    سلام عرض شد چقدر خوبه که خرید اینترنتی هم دارید خیلی راحت تر میتوان انتخاب کرد بدون هزینه رفت وآمد

  66. جواد نصرتی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    قیمت پارچه خز چیست ؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  67. سین کشاورزی گفت:

    تجارت نیاز به یک دانش بسیار قوی در زمینه شناسایی بازارهای متقاضی دارد.

  68. رویا انصاری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    پارچه هایی که از شما خرید کردم بسیار باکیفیت بودن.

  69. محبوبه نوایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    تجارت نیاز به یک دانش بسیار قوی در زمینه شناسایی بازارهای متقاضی دارد.

  70. تقویان گفت:

    سلام عرض ادب پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد با تشکر

  71. طاهره اکبری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه خز پنبه به گونه ای تولید می شود که میزان پنبه و پلی استر با درصدهای مختلف در آن به کار برده می شود

  72. محمد کیانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  73. مژگان برفره گفت:

    سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه خز بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  74. آرزو ظفری گفت:

    وایییییی این پارچه خزدارا خیلی خوشگلن
    چطور میتونم سفارش بدم
    میشه لطفا راهنماییم کنید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  75. عباسی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید پارچه های خز اصل هم دارید یا فقط مصنوعی دارید ممنون میشم جواب بدید

  76. شاطری گفت:

    پارچه های خرج بسیار کاربردی برای دوخت پالتو های زنانه است و زیبایی خیلی فراوانی دارد

  77. صبا گفت:

    نحوه سفارش و ثبت اینترنتی و آنلاین چگونه است و چه مدتی طول میکشه تا به دستم برسد؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  78. علیرضا نادری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خز از بافتی محکم و با دوام برخوردارند و نرخ مناسبی هم دارن.

  79. یوسف یوسفی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم.

  80. بهروز شعیبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به تاجیکستان هم دارید؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  81. حسین گفت:

    سلام پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد.

  82. خضری گفت:

    این نوع پارچه به دلیل تبادل هوای بسیار خوبی که دارد برای فصل تابستان می تواند گزینه بسیار خوبی باشد

  83. کمیل رضوی گفت:

    سلام من از پارچه های خز شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  84. مقام دوست گفت:

    موارد استفاده از پارچه ویسکوز عبارت اند از: روسری، دستمال گردن، تی شرت، کت و شلوار، حوله، پرده و پارچه هایی برای تمیز کردن و….

  85. شجاعی گفت:

    فروش پارچه های خزتون به چه صورت هست؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  86. مرضیه توکلی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    مرضیه هستم از پاکدشت
    لیست قیمت پارچه های خز شمارو چطور میتونم ببینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین
    فروش عمده دارین فقط

  87. امید رضایی گفت:

    سلام‌خسته نباشید باقری هستم از زنجان مزاحمتون میشم مصرف پارچه خز خیلی دارم اگر امکانش هست نمونه و قیمت برام‌ارسال کنید

  88. آسمان تهرانی گفت:

    سلام
    چطور میتونم پارچه خز سفارش بدم?
    تحویل چطوری هست?

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  89. امید حیدری گفت:

    پارچه خز کیفیت خوبی داره و قیمت مناسبی هم داره چیزی که نظر اکثریت رو تو این پارچه به خودش جلب میکنه رنگبندی کامله اونه که دست مارو برای انتخاب باز میزاره

  90. امید چمرانی گفت:

    از این پارچه ها برای تهیه انواع بالشت و تشک استفاده میشود

  91. فدای گفت:

    سلام خسته نباشید
    هزینه ارسال تا شهر رفسنجان چقدر است ؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  92. مسعود گفت:

    وجود سایت های اینترنتی مطمئنی همچون دیجی کالا از بهترین روش ها برای خرید اینترنتی است و افرادی تمایل به خرید آنلاین دارند می توانند این محصول عالی را با قیمت مناسب خریداری کنند

  93. مهین دخت گفت:

    باسلام وخسته نباشید، واقعا تنوع بسیار ورنگهای شاد ومتنوع حق انتخاب رو بالا می‌برد. اینکه امروزه پارچه هادارای سبک های زیاد شدند هم استفاده کاربردی آنها رو افزایش می‌دهد

  94. حسین میری گفت:

    پارچه های خز ساده مناسب دوخت همه نوع لباس به دلخواه خودتون است

  95. حسین میری گفت:

    پارچه های پلی استر و خز ساده مناسب دوخت همه نوع لباس به دلخواه خودتون است

  96. سیفی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  97. سیمایی گفت:

    سلام وقت شما بخیر و خوشی . مطالب شما فایده‌دار بود و اطلاعات زیادی درباره پارچه ها به دست آوردم سایت شما عالی است .

  98. مجید رمضانی گفت:

    سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  99. المیرا کاشانی گفت:

    این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  100. هاله جعفری گفت:

    از گذشته تا به امروز انسان ها از پوست حیواناتی مانند سمور، روباه، راسو و خرگوش برای پوشش در زمستان هوای سرد استفاده می کردند

  101. لولایی گفت:

    با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون صنعت کاربرد پوست خزدار به یکی از کالاهای تجاری تبدیل شده است. پارچه های خزدار یکی از محصولات مجلل و تجملاتی با شکل ظاهری شکیلی است.

  102. لیلا صادقی گفت:

    اویل قرن هجدهم بود که با پیشرفت و تکنولوژی تولید کننده های پوشاک توانستند با بهره گیری از دستگاه های صنعتی از پوست خز پارچه های امروزی و خزدار را تهیه کنند

  103. دنیا ازاده منش گفت:

    پارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد

  104. احمد مرادی گفت:

    در اولین مرحله خرید پارچه خز قبل اینکه هزینه بالایی را صرف کنید اول به تمام نکات و جوانب خز طبیعی که از پوست چه حیوانی تهیه شده را مورد بررسی قرار دهید

  105. احمد موسوی گفت:

    در اولین مرحله خرید پارچه خز قبل اینکه هزینه بالایی را صرف کنید اول به تمام نکات و جوانب خز طبیعی که از پوست چه حیوانی تهیه شده را مورد بررسی قرار دهید

  106. لاله کریمی گفت:

    پارچه خز طبیعی خرگوش هم بسیار بافت ابریشمی و لطیفی دارد بسیار سبک وزن هستند و این پارچه ها بسیار گرم هستند و بیشتر استفاده از این پارچه در صنعت تولید لباس های اسپرت و ورزشی است.

  107. دنیا ازاده منش گفت:

    دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید و به هموطنان عزیز ارائه می دهند

  108. امیری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

  109. داوری گفت:

    سلام خسته نباشید پارچه های خز دارای گرمای خوبی است و برای دوخت پالتو ولباس بچگانه مناسبه

  110. داوودی گفت:

    سلام خسته نباشید پارچه های خز دارای گرمای خوبی است و برای دوخت پالتو ولباس بچگانه مناسبه

  111. امید رجبی گفت:

    این پارچه خزدرجه یک جنس بسیار خوبی دارد و در رنگ های مختلف وجود دارد

  112. امید آرایی نژاد گفت:

    انقدر که این پارچه های نخی زیبا و با دوام هستند که ادم به خرید مانتو حاضری بی رغبت میشه برای دوخت فوق العاده هستن

  113. محمدی گفت:

    سلام عرض ادب خسته نباشید
    خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کن برای صادرات پارچه به کشور تایلند.

  114. مجید نصرتی گفت:

    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  115. علی رضویان گفت:

    این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  116. غزل نادریان گفت:

    پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  117. امید رجبی گفت:

    پارچه بسیار مقاوم و با دوام است دچار چین و چروک می شود نیاز به اتو کشیدن مداوم ندارد

  118. مجید هدایت گفت:

    با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  119. علی یاوری گفت:

    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و باید بدانید که یک از انواع پارچه هایی که مردم می شناسند پارچه کدر می باشد که خود همین پارچه هم از نوع پارچه های نخی محسوب می شود

  120. محمد متین اکبری گفت:

    پارچه ها طرح و رنگ و های مختلفی دارن و با توجه به جنسشون کارایی های متفاوتی دارن که ما میتونیم استفاده کنیم

  121. ظفری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما در کدام شهر ها ارسال دارین ؟

  122. امین رستگار گفت:

    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  123. محمد ابراهیمی گفت:

    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  124. سهیلا گفت:

    پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده میکنند ک خیلی عالی است
    مهدی غلامپور

  125. شاهین احمدی گفت:

    خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  126. ایمان تبریزیان گفت:

    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  127. علی علیمردانی گفت:

    مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  128. ایمان رنجبر گفت:

    سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  129. فریبا جمالیان گفت:

    سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  130. سمیع.زاده گفت:

    با سلام این نوع پارچه بیشتر برای لباس های راحتی در منزل تهیه می شود که دوخت این نوع پارچه ها یک شیوه ی خاصی دارد

  131. فرهنگی گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟

  132. قدسیزاده گفت:

    پارچه تریکو برای بعضی از لباسها تو تابستان خاصیت خنک کنندگی داره حتما تو تابستان هرچی بخرم میگم جنسش از این پارچه باشه

  133. محمد بهرامی گفت:

    سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  134. میثم ابراهیمی گفت:

    سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  135. صباخانی گفت:

    پارچه های پنبه ای دارای انعطاف زیادی هستند. این پارچه ها در تولید لباس های لطیف و ظریف به کار می روند.

  136. واوانی گفت:

    اویل قرن هجدهم بود که با پیشرفت و تکنولوژی تولید کننده های پوشاک توانستند با بهره گیری از دستگاه های صنعتی از پوست خز پارچه های امروزی و خزدار را تهیه کنند

  137. صبا منفرد گفت:

    این پارچه طرفداران زیادی دارد و در برابر مواد شوینده مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

  138. سلطانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما امکان ارسال هم دارید؟ ارسالتون شامل هزینه ست؟

  139. علی شیرازی گفت:

    بعضی از پارچه های تریکو اصل هستند و اگر کیفیت خوبی داشته باشند صادرات آنها بسیار به صرفه است و پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند

  140. امیر امینی گفت:

    وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کرده و جنس مرغوب تولید کنید تلاش و پشتکار شما مطمئنا ثمر خواهد داد
    جز پارچه های که خیلی پر فروشم چون برا دوخت مانتو استفاده میشه

  141. ناشناس گفت:

    شماره تونو لطف مکنید

  142. شایان ساجدی گفت:

    بسیار عالی این نوع پارچه برلی دوخت انواع لباس ها ومانتو ها و… بسیار مناسب هست ودر رنگ های گوناگون موجود هست

  143. فاطمه توکلی گفت:

    این پارچه تریکو نوعی از کالاهای اساسی است که در صنعت نساجی به صورت عمده تولید می شود

  144. رهنمایی گفت:

    سلام و وقت بخیر پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  145. حمید بابایی گفت:

    سلام و عرض ادب
    از این پارچه ها برای دوخت لباس های راحتی و خانگی استفاده میشود .کیفبت کالا یکی از دلایل فروش بالاست

  146. صبا مقدم گفت:

    از پارچه تریکو واسه دوخت لباس استفاده میکنن .واسه دوخت لباس زیر و لباس شنا ،جوراب و کلاه هم از این پارچه استفاده میکنن
    من یه پارچه تریکو خیلی علاقه دارم و قصد دارم که چند نمونه با طرح های متفاوت و متنوع رو خریداری کنم برای دوخت پارچه به نظرم خیلی مناسب هستن ممنون

  147. فریبایی گفت:

    سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو دارای انعطاف زیادی هستند و با شست و شو مداوم مقاوم هستند دارای کشسانی هستند و ضد حساسیت هستند

  148. مولایی گفت:

    سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو دارای انعطاف زیادی هستند و با شست و شو مداوم مقاوم هستند دارای کشسانی هستند و ضد حساسیت هستند

  149. بامداد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید و راضی بودم اینبار میخوام به پاس مشتری مداریتون به صورت چکی با من کار کنید امکانش هست ؟

  150. محمد امین غلامیاری گفت:

    پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  151. محمد حسین مرادی گفت:

    سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  152. محمد حسین مجیدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  153. مهدی عزیزی گفت:

    این پارچه طرفداران زیادی دارد و در برابر مواد شوینده مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.پارچه‌های تریکو برای لباس‌های راحتی و کودکان خیلی مناسب است چون پنبه‌ای و نرم هستند و پلاستیک ندارند

  154. رامین مشیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  155. محمد یزدانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  156. اکرم گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خزهای تولید شده از حیوانات و طبیعی که قیمت بالایی هم دارند و نژاد خاصی از حیوانات را شامل می شوند .

  157. شیری گفت:

    سلام وقت بخیر
    کیفیت بالا و قیمت مناسب کالا سبب شده که در سراسر جهان به ویژه در کشور ما بسیار معروف و محبوب شود.
    تبریک میگم به شما تولید کننده گرامی تنوع محصولاتتون واقعا زیاده و به سابقه ای درخشانی که پر این زمینه دارید نشانه کیفیت محصولات شماست

  158. محمد جواد اردلانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  159. کامیار ایروانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  160. فخیم نژاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    کیفیت بالا و قیمت مناسب کالا سبب شده که درجهان به ویژه در کشور ما بسیار معروف شود.کالاهای مربوط به خواب، پتو به علت کاربردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته

  161. یاوری گفت:

    سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

  162. مونا فرجی گفت:

    لباس هایی که از پارچه های تریکو تولید می شود کاملا ضد حساسیت هستند
    رچه تریکو کش میابد برای شلوار و لباس و غیره استفاده میشود

  163. امید رجبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  164. الله یاری گفت:

    سلام خسته نباشید
    پارچه هااز الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پارچه ها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  165. وحیدی گفت:

    اویل قرن هجدهم بود که با پیشرفت و تکنولوژی تولید کننده های پوشاک توانستند با بهره گیری از دستگاه های صنعتی از پوست خز پارچه های امروزی و خزدار را تهیه کنند

  166. واعظی گفت:

    پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که داشته به آسانی توانسته جایگاه خزهای طبیعی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص دهد

  167. عیوضی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بسیارخوش حالم که دیدار حضوری با شما داشتم واقعا در همکاری صبور هستید و به طور کامل توضیح می دهید موفق باشید

  168. مبینا علیدوست گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  169. محمد امین پناهی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  170. سوشاهمتی گفت:

    خیلی بهتره که برای تهیه لباس از پارچه هایی استفاده کرد که از الیاف طبیعی مثل نخ درست شده باشه ولی عیب بزرگ این نوع پارچه ها در این است که خیلی زود چروک و پاره میشن

  171. فرهادی گفت:

    سلام روز بخیر
    ممنون از تیم فروش خوبتون و کادر مجرب مجموعه

  172. پور شیرازی گفت:

    سلام وقت بخیر
    مدل های مختلف تولیدی و در طرح های جدید که زیبایی بینظیری دارد و بیشتر مردم خرید می کنند

  173. هما فردی گفت:

    سلام خسته نباشید
    من از خریدم راضیم ممنونتم شما و کادرمجربتون

  174. صمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پارچه هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.

  175. امین رسولی گفت:

    سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  176. سید علی جوانمرد گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  177. مجید خیام گفت:

    سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  178. ترنم گفت:

    بعضی از کشورها استفاده از محصولات خزدار ممنوع و استفاده از این کالا فقط برای اقشار سلطنتی مناسب است و فقط می توانند از محصولات خزدار با درجه کیفی پایین در پوشاک خود استفاده کنند

  179. واثقی گفت:

    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  180. محمدرضا شایسته گفت:

    سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  181. احسان حیدری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  182. سیروانی گفت:

    دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  183. جهرمی گفت:

    این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  184. فریبرز کمال پور گفت:

    پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

  185. زیور گفت:

    سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم چند روز طول میکشه تا به دستم برسه؟

  186. امید کریمیان گفت:

    اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  187. شایسته رضایی گفت:

    سلام
    با تشکر از شما بابت مطالب مفیدی که در سایت قرار میدین و‌مشاورانتون که پاسخ گویی به موقع دارند

  188. لیلا ترابی پور گفت:

    وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  189. شکوهی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من چند بار خواستم با مشاوران شما تماس بگیریم برای خرید پارچه اما موفق نشدم میشه خودتون باهام تماس بگیرید؟

  190. خاوری گفت:

    پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که داشته به آسانی توانسته جایگاه خزهای طبیعی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص دهد و

  191. عالیه غیور گفت:

    سلام شما می‌توانید دراین مجموعه پتوتک نفره و دو نفره و انواع آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. پتوهای مسافرتی از نظر رنگ، مدل، طرح و جنس با هم فرق دارند.

  192. حمزه گفت:

    اویل قرن هجدهم بود که با پیشرفت و تکنولوژی تولید کننده های پوشاک توانستند با بهره گیری از دستگاه های صنعتی از پوست خز پارچه های امروزی و خزدار را تهیه کنند

  193. احسان رجبپور گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  194. حمزه لو گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچههایه خز هم کیفیت خوبی داره نسبت به بقیه و قیمت مناسب آن هم سبب شده که برای فروش درصد بالایی داشته باشه

  195. شاهرودی گفت:

    سلام روز بخیر
    خوشبختانه اخیرا تنوع خیلی بالا رفته و تنوع طرح و نقش ها بسیار شده و انتخاب سخت شده چون همه زیبا هستند

  196. واعظی گفت:

    پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که داشته به آسانی توانسته جایگاه خزهای طبیعی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص دهدسلام ادرس مغازتون کجاست شماره لطف مکنید

  197. اشرافی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    حداقل میزان خرید شما چقدره؟

  198. الناز کریمیان گفت:

    سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  199. حمید ولی پور گفت:

    سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  200. لیلا اوتادی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  201. دهقانی گفت:

    سلام وقت بخیر

    کارهاتون کاتالوگ هم داره؟راحتترانتخاب کنیم.

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  202. حمزه لو گفت:

    سلام من از این پارچه استفاده کردم خیلی عالی هستنشرایط فروشتون رو میشه بهم اعلام کنین ؟
    مایل هستم ازتون خرید کنم . لطفا پاسخ بدید تا منم ازجای دیگه خرید نکنم.

  203. ترابی امین گفت:

    پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که داشته به آسانی توانسته جایگاه خزهای طبیعی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص دهد

  204. کاظمی گفت:

    خزهای تولید شده از حیوانات و طبیعی که قیمت بالایی هم دارند و نژاد خاصی از حیوانات را شامل می شوند که به عنوان خز طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند

  205. صابر جمشیدپور گفت:

    سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  206. ایمان خرسند گفت:

    پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  207. تقوی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قصد خرید از مجموعه شما را دارم در تعداد بالا و می خواستم بدونم آرم شرکت هم چاپ می کنید به صورت سفارش روی کالای ها

  208. ترنم گفت:

    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  209. مجید حسابی گفت:

    سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  210. فاضلی گفت:

    سلام خدمت شما پارچه خز طبیعی خرگوش هم بسیار بافت ابریشمی و لطیفی دارد بسیار سبک وزن هستند و این پارچه ها بسیار گرم هستند

  211. رضا خداجو گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  212. حسن علیزاده گفت:

    سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  213. فریبرز محتشم گفت:

    سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  214. محمد امین جاویدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  215. واعظی گفت:

    این منسوج می تواند هم به صورت الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شوند در هر دو صورت این کالا دارای کیفیت بالا و گرمای بسیار خوبی است.

  216. ترنم گفت:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون و همینطور محصولات عالی
    الان که توی فصل سرما هستیم پارچه خز خیلی کاربردیه و کمک می‌کنه برای گرم موندن بدن
    معمولا هم توی کت ها ، پالتو ها و خودی ها از این پارچه استفاده میشه

    درکل برای کسانی که سرمایی هستن و دلشون میخواد گرم بمونم این محصول و این پارچه رو پیشنهاد می کنم

  217. احمد موسوی گفت:

    پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که داشته به آسانی توانسته جایگاه خزهای طبیعی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص دهد

  218. واعظی گفت:

    پارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد

  219. هادیان گفت:

    با سلام
    گرمایی که این پارچه داره و همینطور زخامتش توی فصل پاییز و زمستون خیلی خوبه و معمولا برای کت ها و سوییشرت ها از این پارچه استفاده میشه و البته ممنونم از سایت خوبتون

  220. ترنم گفت:

    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد زخامتش توی فصل پاییز و زمستون خیلی خوبه و معمولا برای کت ها و سوییشرت ها از این پارچه استفاده میشه و البته ممنونم از سایت خوبتون

  221. واعظی گفت:

    سلام
    ممنون از سایت خوبتون و همینطور محصولات عالی
    الان که توی فصل سرما هستیم پارچه خز خیلی کاربردیه و کمک می‌کنه برای گرم موندن بدن
    معمولا هم توی کت ها ، پالتو ها و خودی ها از این پارچه استفاده میشه

  222. سیامک اقایی گفت:

    سلام و عرض ادب
    پازچه های خز دار دارای مقاومت بالا و گرمای خیلی خوبی رو برای بدن حفظ میکنند
    بهترین پیشنهاد برا فصل زمستونه

  223. ناشناس گفت:

    سلام و شادباش
    ایا میدونستید پارچه های خزدار از الیاف مصنوعی درست شدن و مناسب لباس زیرنیست
    فقط کاربردش کت و کاپشت و لباس گرم میباشد

  224. عزیز ویسی گفت:

    بابا این پارچه نیس یه عایق حرارتی انگار میپوشی حالت لوله پکیج بودن بهت دست میده نه گرما میره ن سرما میتونه نفوذ کنه تو…
    خیلی باحاله

  225. رهگذر گفت:

    میگما
    این پارچه ها پلاستیکی نباشه اخه یه مدل هستش ادم ۲ روز بپوشه خارشت میگیره
    ینی از اونا نیس ؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  226. مهرنوش بابایی گفت:

    من ک خرید کردم راضی ام پیشنهاد میکنم
    الان ک تو فصل زمستونم خرید کنید
    جالبه پارچه اش

  227. موسوی گفت:

    ینی میشه به خرید اینترنی اعتماد کنیم و ثبت سفارش انجام بدیم ؟

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  228. کارشناس گفت:

    بله
    جناب موسوی عزیز کلیه ی پرداختیهای شما شرکت دیبا بافت بوده و جای هیچ نگرانی نیست

  229. شاهدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده هم خرید داشتم ب تعدا متراژ بالا
    پرداختی ها کلا بنام شرکت هستش و از این بابت ادم خیالش راحته
    خدا قوت بهشون

  230. صمدی مهیا سادات گفت:

    من یه پارچه برا دوخت کت و میخوام
    بنظرتون تریکو یه رو پنبه خوبه یا نه
    همین خزدار ؟
    خانوما لطفا راهنمایی کنید

    1. Admin گفت:

      سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  231. محدثه گفت:

    مهیا جان
    بنظر من خزدار هم گرمای خوبی رو بهت میده وهم شکیل تو تن وایمیسه
    ینی تن خورش حرف نداره
    خیاطم خواستی پیام بذارید من معرفی میکنم

  232. رشیدی گفت:

    صلام علیکم
    ما ک تو رشت زندگی میکنیم
    بنظرم اصلا نمیتونیم از این پارچه استقاده کنیم چون اینجا همش میباره یا رطوبت خیلی شدیدی داره
    بالامی سر

  233. بی نام گفت:

    ینی چی نوشتین کاربرد خارق العاده ان
    مگه اتم توشه 🤣🤣🤣🤣

  234. مزاحم گفت:

    ن خیر اتم توش نیس
    پارچه خزدار بخری کتش کنی
    بپوشی دیکه خودش همه کاراتو میکنه
    نون میگیره کارتو انجام میده همه چی اصلا 😊😁

  235. فاضل کیا گفت:

    سللام
    کاری ندارم
    این شرکتم خیلی شناختی ازش ندارم
    یک باز کلا ثبت شفارش دارم
    پارچه تریکو یه رو پنبه
    با خزدارش حرف نداره طرح و رنگش
    دمتون گرم

  236. ناشناس گفت:

    میشه بفر مایید
    برا بچه های ۵ و ۶ ساله هم مناسبه این پارچه
    نگیرم کلی خرج کنم اخر سر حساسیت بده 🤔

  237. تولیدی راهب گفت:

    تولید پوشاک الان واقعا مشکله و راه انداختن تولیدی
    ولی شرکت دیبا باقت کارو راحت کرده .
    هم از لحاظ تهیه پارچه و هم از لحاظ
    قیمت و عرضه تو یازار

  238. مهری صادقی گفت:

    سلام در مورد نانو بودن یا نبودنش توضیح ندادید
    چون پارچه های نانو ضد آب هستند و دیرتر کثیف میشنود

  239. امید حسنی گفت:

    سلام و درود فراوان ، منسوجات و پارچه های باکیفیت این سایت تنوع رنگ و کیفیت بسیار خوبی دارد حتما از محصولات این سایت استفاده کنید

  240. خلیلی گفت:

    پارچه های خزدار که توسط این دستگاه های جدید تولید شده اند و با پارچه و الیاف جدید استاندارد و بهترین کیفیت به دست آمده اند بسیار مناسب برای فصل سرما هستند عایق خوبی هم به شمار می روند.

  241. شیرازی گفت:

    ازپارچه خزدرلباسهای مجلل وتجملاتی استفاده میشودواستایل شیکی به شمامیدهد.

  242. واثقی گفت:

    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری داردگرمایی که این پارچه داره و همینطور زخامتش توی فصل پاییز و زمستون خیلی خوبه

  243. حسنی گفت:

    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  244. مینا راسخی گفت:

    باسلام وعرض ادب پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  245. نادر صابری گفت:

    سلام وقت بخیر
    پارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد، از این پارچه های خزدار برای تولید کلاه های نظامی که به دلیل بافتی که دارد

  246. امید ناصری گفت:

    سلام ادرس مغازتون کجاست شماره لطف مکنید

  247. اهی گفت:

    سلام ودرود

    کاربردهای پارچه خزچیست ودرچه مواردی مصرف میشود؟

  248. تیموری گفت:

    پارچه های خزدار مصنوعی به دلیل نرمی و بافت و شکل ظاهری زیبایی که داشته به آسانی توانسته جایگاه خزهای طبیعی را در صنعت پوشاک به خود اختصاص دهد

  249. هادی رهنما گفت:

    پارچه های خزدار در قرن نوزدهم به اروپا وارد شد و از این تاریخ به بعد استفاده از این پارچه در صنعت های مختلف و پوشاک افزایش پیدا کرد

  250. ترنم گفت:

    این پارچه های خزدار که توسط این دستگاه های جدید تولید شده اند و با پارچه و الیاف جدید استاندارد و بهترین کیفیت به دست آمده اند بسیار مناسب برای فصل سرما هستند

  251. ترنم گفت:

    این پارچه های خزدار که توسط این دستگاه های جدید تولید شده اند و بهترین کیفیت به دست آمده اند بسیار مناسب برای فصل سرما هستند

  252. واوانی گفت:

    با سلام
    گرمایی که این پارچه داره و همینطور زخامتش توی فصل پاییز و زمستون خیلی خوبه و معمولا برای کت ها و سوییشرت ها از این پارچه استفاده میشه

  253. واثقی گفت:

    پارچه های خزدارای گرمای مناسبی است که این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری داردخیلی خوبه و معمولا برای کت ها و سوییشرت ها از این پارچه استفاده میشه

  254. تقوی گفت:

    مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در داخل کشور به شمار می رود که محصولات خود را با بهترین کیفیت که از مواد درجه یک تهیه شده با قیمت عمده به صورت داخلی و صادراتی بفروش می رساند

  255. نرگسی گفت:

    سلام خسته نباشید باتشکر از شرکت دی بافت نگار بابت هر نوع کالای خوابی که بخواهیم دارید

  256. آقایی گفت:

    توی فصل پاییز و زمستون خیلی خوبه و معمولا برای کت ها و سوییشرت ها از این پارچه استفاده میشه و البته ممنونم از سایت خوبتون

  257. رضوان گفت:

    باگذشت زمان وپیشرفت تکنولوژی وصنعت پارچه خزبه کالای تجاری تبدیل شده است.

  258. نجفی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که می خواستم با شما دوباره همکاری داشته باشم کی میتونم شما رو ملاقات کنم؟

  259. رضازاده گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید شما پارچه خز خرگوش اصل دارید؟؟ ممنون میشم جواب بدید

  260. احمدی گفت:

    در بعضی از کشورها استفاده از محصولات خزدار ممنوع و استفاده از این کالا فقط برای اقشار سلطنتی مناسب است و فقط می توانند از محصولات خزدار با درجه کیفی پایین در پوشاک خود استفاده کنند

  261. زهره یاوری گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    شما می تونید از طریق واتساپ عکس پارچه هاتون برام ارسال کنید؟

  262. فاطمه گفت:

    پارچه های خز کیفیت خوبی دارن برای پالتو مناسبن

  263. احمد مرادی گفت:

    بعضی از کشورها استفاده از محصولات خزدار ممنوع و استفاده از این کالا فقط برای اقشار سلطنتی مناسب است و فقط می توانند از محصولات خزدار با درجه کیفی پایین در پوشاک خود استفاده کنند

  264. فاطمه گفت:

    پارچه خز عالیه

  265. کاظمی گفت:

    اویل قرن هجدهم بود که با پیشرفت و تکنولوژی تولید کننده های پوشاک توانستند با بهره گیری از دستگاه های صنعتی از پوست خز پارچه های امروزی و خزدار را تهیه کنند.

  266. محسن خدایی گفت:

    سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه های خز دار چقدر است ؟ شما پارچه خز رنگی هم دارید

  267. امیرجمال گفت:

    سلام
    کاربردهای خارق العاده پارچه خزماراواداربه خرید ان میکند. انسان ها از پوست حیواناتی مانند سمور، روباه، راسو و خرگوش برای تولیدپارچه خزاستفاده می‌کنند.

  268. وحیدی گفت:

    پارچه خز در زمان های گذشته توسط پوست حیوانات تهیه می شده و این پارچه که از پوست خز با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت