پارچه پلی استر پنبه طرحدار موجود در بازار

پارچه پلی استر پنبه طرحدار موجود در بازار

پارچه دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد که از الیاف طبیعی و یا مصنوعی تهیه می شود. یکی از پارچه های کاربردی و پر استفاده پارچه پلی استر پنبه طرحدار می باشد که برای دوخت انواع پوشاک خانگی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل کیفیت بالا از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

پارچه پلی استر پنبه طرحدار موجود در بازار

روند طراحی پارچه پلی استر پنبه طرحدار

روند طراحی پارچه پلی استر پنبه طرحدارپارچه پلی استر پنبه طرحدار یکی از پارچه های محبوب و پرفروش می باشد که در دوخت انواع پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد. در کارخانه های نساجی با استفاده از بهترین الیاف و نخ های مرغوب به وسیله دستگاه های پیشرفته و بهره وری از پرسنل مجرب و طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید می شود.

این پارچه چروک نمی شود و یکی از نام های آن پلی اتیلن ترفتلات می باشد همچنین این پارچه از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشد، دارای تنوع رنگ بندی بالایی است و در اثر شستشو کیفیت خود را از دست نمی دهد. از پلی استر طرح دار در دوخت لباس های زنانه و مردانه و بچگانه استفاده می گردد.

پارچه های پلی استری به دو صورت پلی استر خالص و پلی استر ناخالص و مخلوط با الیاف طبیعی پنبه تولید می شوند و این پارچه قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و چروک نمی شود. این پارچه دارای طرح های متنوعی است که عبارتند از : طرح های فانتزی، طرح های گل، طرح های هندسی و … که دارای رنگ های زیبا و جذابی می باشد.

 این محصول برای تولید انواع لباس های خانگی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه پلی استر پنبه بیمارستانی یکی از منسوجات پر مصرف است که از الیاف پنبه و پلی استر تهیه شده و از نرمی و لطافت بالایی برخوردار می باشد و در طرح های گوناگون ارائه می شود.

واردات پارچه پلی استر پنبه طرحدار

واردات پارچه پلی استر پنبه طرحداریکی از پارچه های کاربردی و پرمصرف پارچه پلی استر است که به دلیل ویژگی های بسیار خوبی که دارد، در دوخت انواع البسه مردانه و زنانه استفاده زیادی داشته و بسیاری از تولیدی های پوشاک آن را به صورت عمده خریداری نموده و برای دوخت انواع پوشاک استفاده می کنند.

این پارچه در کارخانه های نساجی با استفاده از نخ های مرغوب و با پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می شود. امروزه انواع پارچه های داخلی و وارداتی در کشور موجود می باشند. بسیاری از شرکت های بازرگانی در زمینه واردات انواع پارچه پلی استر در حال فعالیت هستند که این پارچه را با برندهای معتبر از کشورهای مختلف وارد کشور می کنند که به دلیل مرغوبیت و کاربرد فراوان مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است .

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت