پخش عمده پارچه ملانژ مولینه طرح دار

پخش عمده پارچه ملانژ مولینه طرح دار

از پرمصرف ترین پارچه ها که در ایران به تولید انبوه آن نیز پرداخته می شود می توان پارچه ملانژ را نام برد. پخش عمده پارچه ملانژ طرح دار مولینه در سراسر کشور با ارزان ترین قیمت در حال انجام می باشد.پخش عمده پارچه ملانژ مولینه طرح دار

علت تنوع پارچه ملانژ چیست؟

علت تنوع پارچه ملانژ چیست؟ پارچه ملانژ دارای تنوع بسیار زیادی از نظر طرح، مدل، جنس، الیاف و… می باشد. مهم ترین علت تنوع پارچه ملانژ جنس نخ آن است که می توان مواردی از آن را در زیر ملاحظه نمود:

  • نخ دورس
  • نخ ویسکوز
  • نخ فلامنت
  • نخ پلی استر
  • نخ لاکرا
  • نخ اسپان

در تولید این پارچه از الیاف گوناگون مانند الیاف مصنوعی، الیاف طبیعی، الیاف پلی استر و… استفاده شده است. همین الیاف باعث به وجود آمدن نخ ها و تنوع در این پارچه شده است. همچنین طرح ها و مدل های مختلفی را می توان از این پارچه مشاهده نمود که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند.

تنوع بالا موجب افزایش گستره کاربرد می شود. دوخت لباس های ورزشی، لباس های گرم زمستانی، تی شرت، سویی شرت و…. از جمله کاربردهای متنوع این محصول هستند. این نخ ها دارای رنگ های بسیار گوناگونی هستند و به صورت راه راه نیز دیده می شوند.

رایج ترین رنگ این پارچه طوسی است ولی می توان در بین تار و پود آن از نخ های رنگی نیز استفاده نمود. این پارچه دارای جنس بسیار لطیف است و از استحکام کافی برخوردار می باشد.

خرید جدیدترین پارچه ملانژ ورزشی طرح دار

خرید جدیدترین پارچه ملانژ ورزشی طرح دار عرضه مستقیم جدیدترین پارچه ملانژ ورزشی طرح دار در سراسر کشور تحت شرایط ویژه و با تضمین قیمت صورت می گیرد. این محصول در بسته بندی و مدل های متنوع در اختیار مشتریان قرار داده می شود. نحوه خرید پارچه ملانژ به صورت غیر حضوری و از راه ور می باشد و مشتریان می توانند میزان سفارشات خود را با فروشندگان مربوطه مطرح نمایند.

این کالا از بهترین مواد تولید شده است و توسط برندهای مطرح در بازار عرضه می شود. مشاوران فروش مشخصات و تازه ترین اطلاعات درباره محصول را با خریداران به اشتراک گذاشته و به رفع نیازهای آنها می پردازند.

محصولات با استفاده از پست ویژه به سراسر کشور در نقاط مختلف عرضه می شوند و مشتریان می توانند با اعتماد و اطمینان کامل جهت سلامت کالا آدرس و نشانی دقیق خود را با فروشندگان در میان بگذارند. در خرید مستقیم این نوع پارچه قیمت ها بیش از پیش کاهش می یابد و از پرداخت هزینه های اضافی مانند دلالان خبری نیست.

هر کدام از پارچه ها را می توان به نسبت کاربرد و رنگ آن انتخاب نمود و در دوخت انواع پوشاک از آنها استفاده کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت