پخش عمده پارچه ویسکوز خام

پخش عمده پارچه ویسکوز خام

پارچه های ویسکوز از نمونه پارچه های گردبافی هستند که به صورت عمده و در طرح های متفاوتی عرضه میشوند. در تولیدی نساجی های بزرگ این پارچه ها پس از مرحله بافت و نساجی ممکن است به مرحله رنگرزی نیز برسند، اما برخی پارچه ها نیز به صورت خام وارد بازار میشوند و این کار از طریق پخش عمده پارچه ویسکوز خام توسط کارخانجات گسترده انجام میگیرد. پارچه های ویسکوز به صورت خام نیز در فروشگاه ها موجود هستند که قیمت هایی متناسب با مرغوبیت خود دارند. شما میتوانید این پارچه ها را به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه کنید. پارچه های ویسکوز خام خصوصیات برتری نسبت به پارچه های دیگر دارند که این خصوصیات بازار داغ خرید و فروش این کالا را به وجود آورده است.

نکاتی درباره پارچه ویسکوز

نکاتی درباره پارچه ویسکوز

الیاف ویسکوز بر خلاف تصور عموم مردم که فکر میکنند از الیاف مصنوعی ساخته میشود، دارای ماهیت گیاهی بوده و کاملاً ارگانیک هستند. الیاف ویسکوز نسبت به الیاف پنبه و لینن تنها یک تفاوت بارز دارند و آن این است که در تهیه و تولید ویسکوز مانند کاغذ ابتدا چوب درختان به خمیر تبدیل میشود و بعد از آن طی عملیاتی کاغذ تولید میشود. الیاف ویسکوز نیز دقیقاً همین منوال را دارد و از آنجایی که این الیاف به دست بشر ساخته میشود به آن الیاف بشر ساخته میگویند.
خوب است بدانید که الیافی مثل نایلون پلی استر هم بشر ساخته هستند، ولی کاملاً مصنوعی اند و پایه این الیاف مشتق شده از مواد نفتی است؛ در صورتی که الیاف ویسکوز متفاوت هستند و بشر ساخته باز یافتنی هستند. جهت ذکر نکاتی درباره این محصول باید گفت که در تولید پارچه ویسکوز از تمام مواد طبیعی مانند تفاله نیشکر، خمیر کاغذ لینتر و مواد گیاهی دیگر که دارای سلولز بالایی هستند استفاده میشود. الیاف ویسکوز معمولاً برای تولید ملحفه، رو میزی، لباس زنانه و مردانه، زیرپوش و لباس ورزشی استفاده میشود. الیاف ویسکوز را اگر با پنبه و پشم ترکیب کنیم میتوانیم پارچه های لباس زیر تریکو شلوار و ملحفه تولید کنیم. از ترکیب الیاف ویسکوز با پلی استر پارچه هایی مناسب برای رو میزی، موکت، پانسمان و کالاهای بهداشتی تولید میشود.

آشنایی با مراحل تولید پارچه ویسکوز

آشنایی با مراحل تولید پارچه ویسکوز

برای آشنایی با مراحل تولید این منسوج باید بدانید که اولین مرحله در تولید این پارچه، خارج کردن سلولز در فرایند تولید به صورت خالص است. در این فرآیند تولید ریون با تولید کردن سلولز خمیر چوب شروع شده است. برای تولید پارچه اعلا بهتر است سلولز استفاده شده حداقل ۹۰ درصد خالص باشد. دومین مرحله تولید پارچه ویسکوز تولید سلولز قلیایی است که در این روش همیشه در سود سوز آور هیدروکسید سدیم که یک فرایند شیمیایی است تولید میشود و این باعث میشود تا سلولز به سلولز قلیایی تبدیل گردد و در این مرحله از تولیداین منسوج، ناخالصی های سلولز از بین میروند و سلولز برای مرحله بعدی تولید پارچه ویسکوز آماده و محیا میشود.

ویژگی بارز پارچه ویسکوز خام
مرحله بعدی که برای ازبین بردن ناخالصی های سلولز قلیایی است پرس کردن نام دارد که با استفاده از یک غلتطک بزرگ، سلولز را به صورت ورقه ای پرس میکنند. این ورقه های پرس شده به ماده ای که نوعی پودر سفید است تبدیل و خرد میشوند. چهارمین مرحله تولید پارچه ویسکوز یک فرآیند شیمیایی است و در این در این مرحله پودر سفید رنگ خرد شده در اثر مواجهه با اکسیژن خالص برای تهیه خمیر سلولز آماده است سپس برای تبدیل شدن به یک ماده جدید که نوعی پودر زرد رنگ کاملا خرد شده است در معرض دی سولفید کربن قرار میگیرد.
در پنجمین مرحله تولید پارچه ویسکوز، رسیدن خمیر سلولز جهت تولید ویسکوز است. آخرین مرحله تولید ویسکوز حمام اسیدی است که در پایان، ماده نهایی در یکی از اسید سولفوریک غوطه ور میشود که منجر به تولید فیلامنت های ریون میگردد. این فیلامنت ها، ریسیده و شسته میشوند تا پارچه ای که میتواند به شکل و اندازه مورد نظر در بیاید تولید شود.این محصول تولید شده یا به صورت خام عرضه میشوند یا وارد مرحله رنگرزی شده و در طراحی و رنگ بندی های متنوع تولید میشود.

ویژگی بارز پارچه ویسکوز خام

ویژگی بارز پارچه ویسکوز خام

این منسوج یا ریون ویژگی های مثبت بسیاری دارد که سبب تولید و پخش آن شده است. برخی از ویژگی های بارز این محصول خام عبارتند از:

الیاف: الیاف پارچه های ویسکوز از سلولز تولید میشوند. الیاف ویسکوز یکی از الیاف پر مصرف در دنیا است. بر اساس کیفیت و ضخامت نخ های استفاده شده در پارچه ویسکوز نوع و کاربرد آن ها مشخص میگردند. الیاف ویسکوز با ضخامت زیاد برای لباس های ضخیم و گرم استفاده میشوند. الیاف نازک و ظریف برای بافت پارچه های خنک و مناسب لباس تابستانی یا آستری مصرف میشوند.

خرید عمده پارچه ویسکوز خام
بافت: پارچه های ویسکوز به روش های زیادی بافته و تهیه میشوند. شایع ترین روش بافت پارچه های ویسکوزی تریکو، ساده و متقارن است که بافت آن به صورت تار و پودی است که از دو بخش نخ تار و پود تهیه میشود. متراکم بودن بافت پارچه تاثیر بسزایی روی خنک بودن یا گرم بودن پارچه دارد.

لطافت ونرمی: گیاه پنبه که الیاف و پارچه های ویسکوز از آن تهیه میشوند، گیاهی لطیف و نرم است. به همین علت پارچه های ویسکوز نیز جنس نرمی دارند. اگر الیاف پارچه ویسکوز با الیافی مصنوعی مثل پلی استر ترکیب شده باشند باز هم با لمس آن حس لطیفی دارند. ویژگی لطافت و ضد حساسیت  بودن این محصول باعث شده است از این پارچه در تولید لباس هایی که با بدن در تماس هستند مانند لباس های زیر و لباس های خانگی استفاده شود.

خرید عمده پارچه ویسکوز خام

خرید عمده این منسوج

با توجه به خصوصیات بارز پارچه های ویسکوز خام و کاربرد گسترده ای که در تمامی فصول سال دارند، تقاضای فروشندگان بازاری، برای خرید ابن محصولات بیشتر میشود و ما در یک شرایط عالی این کالاها را به صورت عمده بدون هیچ واسطه ای به فروش میرسانیم. مجموعه بزرگ دیبافت پذیرای تمامی سفارشات شما عزیزان است و این محصولات را در کمترین زمان به دست شما میرساند. یکی از دغدغه های اکثر خریداران هنگام خرید، قیمت کالا است که از این نظر نگرانی وجود ندارد. ما محصولات را با نازل ترین قیمت به فروش میرسانیم. خرید و پخش عمده این منسوج از عملکردهای ویژه مرکز فروش شرکت دیبافت است.

لینک کوتاه:

7 فکر در مورد “ پخش عمده پارچه ویسکوز خام

  1. کریمی گفت:

    پارچه های ویسکوز از نمونه پارچه های گردبافی هستند که به صورت عمده و در طرح های متفاوتی عرضه میشوند. در تولیدی نساجی های بزرگ این پارچه ها پس از مرحله بافت و نساجی ممکن است به مرحله رنگرزی نیز برسند

  2. هادیان گفت:

    پارچه های ویسکوز از نمونه پارچه های گردبافی هستند که به صورت عمده و در طرح های متفاوتی عرضه میشوند

  3. یونسی گفت:

    با توجه به خصوصیات بارز پارچه های ویسکوز خام و کاربرد گسترده ای که در تمامی فصول سال دارند، تقاضای فروشندگان بازاری، برای خرید ابن محصولات بیشتر میشود

  4. علی احمدی گفت:

    پارچه های ویسکوز به روش های زیادی بافته و تهیه میشوند. شایع ترین روش بافت پارچه های ویسکوزی تریکو، ساده و متقارن است که بافت آن به صورت تار و پودی است که از دو بخش نخ تار و پود تهیه میشود.

  5. علی احمدی گفت:

    برای آشنایی با مراحل تولید این منسوج باید بدانید که اولین مرحله در تولید این پارچه، خارج کردن سلولز در فرایند تولید به صورت خالص است.

  6. فرشته حسینی گفت:

    خوب است بدانید که الیافی مثل نایلون پلی استر هم بشر ساخته هستند، ولی کاملاً مصنوعی اند و پایه این الیاف مشتق شده از مواد نفتی است؛ در صورتی که الیاف ویسکوز متفاوت هستند و بشر ساخته باز یافتنی هستند

  7. احمدی گفت:

    پارچه های ویسکوز از نمونه پارچه های گردبافی هستند که به صورت عمده و در طرح های متفاوتی عرضه میشوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت