پخش مستقیم پارچه دورس پنبه

پخش مستقیم پارچه دورس پنبه

در حال حاضر پخش مستقیم پارچه دورس پنبه صورت گرفته و می توانید به موجب این شرایط یکی از بهترین پارچه ها را با نازلترین قیمت ممکن سفارش دهید. در ارائه اطلاعاتی بیشتر از پارچه دورس پنبه باید بگوییم که از الیاف پنبه بافته شده و ضخامت و مقاومت زیاد از سری مشخصات برجسته آن به شمار می آیند. همچنین پارچه فوق در دو مدل ساده و طرح دار موجود بوده که به انتخاب خود می توانید آنها را برگزینید.

پخش مستقیم پارچه دورس پنبه

خصوصیات ویژه پارچه دورس پنبه دونخ

خصوصیات ویژه پارچه دورس پنبه دونخ پارچه از سری منسوجاتی که طیف خیلی متنوعی را شامل گشته و اگر بخواهیم لیستی از همه پارچه های موجود تهیه کنیم، یقیناً شمار بسیار زیادی را در برخواهند گرفت.
اما از بین همه‌ی پارچه های موجود، نوعی که بیش از همه مورد توجه و کاربرد قرار گرفته و میزان درخواست های انبوهی را به دنبال داشته، پارچه دورس پنبه است.

این پارچه در مدل های مختلف به نمایش درآمده که یکی از آنها پارچه دورس دونخ پنبه می باشد که با خصوصیات ویژه ای همچون این موارد همراه خواهد بود:

  1. پارچه دورس پنبه دو نخ از سری پارچه های است که هم از قسمت رویی و هم از قسمت پشتی دارای الیاف نخ پنبه می باشد.
  2. این پارچه از ضخامت و گرماژ کمتری نسبت به پارچه دورس سه نخ برخوردار است.
  3. بافت نرمی داشته و لباس های بسیار مناسبی را می توان با آن دوخت.
  4. با توجه به سطح ضخیم این پارچه که در قسمت رویه آن بیشتر دیده می شود، از آن جهت تولید پوشاک پاییزه و زمستانه بهره می جویند.
  5. متشکل از نخ لاکرا نیز بوده و بنابراین قابلیت کشسانی مناسبی را هم می توان در این پارچه مشاهده کرد.
  6. در اشکال مختلف طاقه ای و عدلی به فروش می رسد.

تولید کنندگان برتر پارچه دورس پنبه

تولید کنندگان برتر پارچه دورس پنبه با توجه به اینکه پارچه دورس پنبه در صنعت پوشاک به جایگاهی ویژه دست پیدا کرده و توجه خیلی از فعالان این صنعت را به خود جلب نموده، لذا شاهد افزایش تولید پارچه دورس توسط تولیدکنندگان برتر در کشور می باشیم که تمامی اقدامات را جهت تامین به موقع نیاز متقاضیان انجام داده اند.
این پارچه با گذر از خطوط تولید پیشرفته در صنایع تولیدکننده به مرحله عرضه رسیده و تمامی ویژگی های استاندارد یک پارچه را می توان در پارچه دورس مشاهده کرد.

اما انواع لباس های ضخیم و گرمی را که توسط پارچه دورس پنبه تولید می کنند، شامل سوییشرت، شلوارهای اسلش، ورزشی گرمکن و … گشته و همه آنها با حبس هوای گرم در داخل بدن و جلوگیری از نفوذ آن به بیرون، نقش بسیار موثری را در گرم نگه داشتن بدن ایفا خواهند کرد که این ویژگی نشان از مشخصات خوب پارچه دورس پنبه دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت