پخش پارچه تریکو ویسکوز جودون

پخش پارچه تریکو ویسکوز جودون

پارچه ها در زندگی ما انسان ها نقش مهمی دارند تمامی پوشاکی ما در طول روز از آن استفاده می کنیم از انواع پارچه ها تهیه می شود.  پارچه ویسکوز جودون یکی از انواع پارچه های تولیدی در جهان است که با آن انواع متنوعی لباس مانند مانتو و… تولید می شود.پخش پارچه تریکو ویسکوز جودون در تلاش است تا بهترین کیفیت را برای محصولات خود به ارمغان بیاورد.

پخش پارچه تریکو ویسکوز جودون

نحوه تشخیص پارچه ویسکوز با کیفیت

نحوه تشخیص پارچه ویسکوز با کیفیت  چگونه پارچه ویسکوز با کیفیت را از دیگر پارچه ها تشخیص دهیم؟

۱-پارچه ویسکوز با کیفیت خاصیت تنفس بسیار بالایی دارد به طوری که جزو پارچه‌ها و الیاف خنک حساب می شود، و از ابریشم طبیعی نیز خنک تر می‌گردد.

۲-این نوع پارچه در مرحله رنگرزی به راحتی و آسانی رنگ‌پذیر بوده و به طوری که می تواند اکثریت رنگ ها را به خود بگیرد.

۳-موجب تولید الکتریسیته نمی شود و همین موضوع باعث می شود یک پارچه محبوب برای دوخت انواع لباس راحتی باشد. 

پارچه ویسکوز چیست؟

الیاف ویسکوز الیافی هستند که  از پایه طبیعی دارا بوده و مانند پنبه و دارای ماهیت گیاهی می باشد.

تنها تفاوتی که  الیاف ویسکوز نسبت به پنبه دارد این است که این الیاف مانند کاغذ که برای تولید آن ابتدا باید چوب درخت تبدیل به خمیر شود و سپس  آن طی یک فرایندی محصول نهایی که همان کاغذ باشد تولید می گردد.الیاف ویسکوز نیز دقیقا اینگونه می باشند. لذا از آنجا که تولید این الیاف به دست بشر انجام می گیرد به آن الیاف بشر ساخته نیز گفته می شود.

خواص پارچه ویسکوز مانتویی در چیست؟

•پوشاکی که از این الیاف تهیه شده باشند  جذب رطوبت بالایی دارند.

•خاصیت ارتجاعی کمی به نسبت مدل های دیگر خواهد داشت به این شکل که تن خور  بهتری پیدا خواهد کرد.

•ظاهری درخشان و براقی به نسبت پارچه های پنبه ای دارند، به دلیل اینکه پارچه های پنبه ای کدر تر هستند و با دیدن آن به یاد رنگ های کدر می افتید اما در  پارچه ویسکوز  برق خاصی در جنس و الیاف پارچه اولیه دیده می شود. اگر پارچه ویسکوز با  آب جوش و گرم شسته شود  این برق از بین رفته و به مرور زمان کدر می‌شود.

مرکز خرید پارچه ویسکوز مانتویی جودون

مرکز خرید پارچه ویسکوز مانتویی جودون امروزه خرید پارچه ویسکوز از راه هایی ساده تری نیز امکان پذیر است،یکی از این راه خرید از سایت فروش محصول به طور مستقیم و بدون در نظر گرفتن واسطه ها است.این خرید فواید زیادی برای خریدار دارد بارز ترین ویژگی این است که  در این نوع خرید هزینه های شما کاهش پیدا می‌کند.مرکز خرید پارچه ویسکوز مانتویی جودون بهترین پارچه را برای تولید مانتو در اختیار شما قرار می دهد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت