پخش کننده بهترین پارچه جودون

پخش کننده بهترین پارچه جودون

پخش کننده بهترین پارچه جودون بصورت عمده و خرده فروشی با ارزان ترین قیمت و برترین کیفیت بدون واسطه از بهترین کارخانجات تولید پارچه، تنها با یک تماس یا ثبت سفارش در سایت به صورت آنلاین امکان پذیر می¬باشد.

پخش کننده بهترین پارچه جودون

این پارچه توسط دستگاه گرد باف بافته می¬شود، نوع بافت آن به شکل لوزی و ضخیم¬تر از پارچه پنبه¬ای است. درواقع جودون نوعی پارچه نیست، به نوع بافت آن جودون می¬گویند. در تهیه این پارچه غالباَ از نخ پنبه استفاده می¬شود و در صورتی که از ترکیب نخ مصنوعی در کنار پنبه در این پارچه استفاده شده باشد پارچه ضخیم تر خواهد بود.

پخش کننده بهترین پارچه جودون

انواع پارچه جودون

  •  جودون پلی استر: از ترکیب نخ پلی استر با الیاف جودون به وجود می¬آید که این ترکیب باعث نرمی و لطافت در پارچه می-شود.
  • جودون پنبه: از ترکیب جودون و پنبه تشکیل می¬شود و کیفیت خاصی به پارچه می¬دهد که شبیه پارچه نخی است.
  • جودون لاکرا: از ترکیب جودون و لاکرا است، حالت کشی به پارچه می¬دهد و همین امر باعث می¬شود که برای تولید تی شرت استفاده شود.

پخش کننده بهترین پارچه جودون

بهترین الیاف مصرفی در پارچه جودون

به طور کلی پارچه جودون ماندگاری و دوام بالایی دارد و نسبت به درصد الیاف پنبه به کار رفته درآن می¬توان کیفیت بالاتر و قیمت نسبتاَ بالایی برای آن تخمین زد. علاوه بر اینکه ترکیب لطیف و بادوام الیاف پنبه در این پارچه باعث کیفیت و ظاهری بهتر ازاین نوع پارچه می¬شود، خاصیتی نخی به این پارچه می¬دهد به این صورت که باعث خنکی مطلوب در تابستان و گرمای دلپذیر در زمستان می¬شود که یکی از مهمترین ملاک-های خرید پارچه توسط مشتریان است.

پخش کننده بهترین پارچه جودون

کاربرد پارچه جودون

به دلیل نرمی،لطافت، ماندگاری و خاصیت هایی همچون کشی بودن و ضخامت خوب این پارچه در ترکیب با الیاف های پنبه، لاکرا و پلی استر بیشترین کاربرد استفاده این پارچه در تولید تی شرت می¬باشد. تولید انواع تی شرت مردانه دکمه دار و بدون دکمه بیشترین کاربرد مصرفی این پارچه در بازار است.

خرید آنلاین بهترین پارچه جودون

با داشتن اطلاعات لازم از مبانی پارچه اعم از جنس،نوع الیاف به کار رفته، ویژگی¬ها، موارد کاربردی و مصرفی آن و… می¬توان بهترین خرید با کمترین هزینه و صرف زمان کم داشت. تمامی این اطلاعات در سایت و با تماس با کارشناسان پخش پارچه جودون در دسترس مشتریان می-باشد. همچنین اطلاعات لازم در مورد قیمت پارچه و ارسال سفارش به آسانی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ پخش کننده بهترین پارچه جودون

  1. مجتبی کوزه گران گفت:

    سلام نمونه پارچه جودون رو اگه امکانش هست برام بفرستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت