پخش کننده پارچه های گردباف ویسکوز

پخش کننده پارچه های گردباف ویسکوز

پارچه های گردباف از دسته پارچه‌هایی است که بخاطر تنوع در جنس و رنگ و طرح،طرفداران زیادی در منسوجات پارچه‌ای دارند.نساجی‌های زیادی در کشور در تولید این پارچه‌ها فعالیت می‌کنند و محصولات را در سراسر کشور توزیع می‌کنند‌.نمایندگی‌ها و شرکت‌ها،پارچه های گردباف را در انواع مختفلی مانند پارچه های گردباف ویسکوز، به صورت عمده و مستقیم در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند.فروشندگان هم این محصولات را در بزازی‌ها و در فضاها‌ی مجازی به صورت عمده و جزیی در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

پخش کننده پارچه های گردباف ویسکوز

خصوصیات قابل توجه پارچه های گردباف

خصوصیات قابل توجه پارچه های گردباف

ریسندگی و بافندگی در ایران از چند قرن پیش در ایران رایج بوده است در دهه‌های اخیر با پیشرفت در عرصه‌ای بافندگی، ایران هم در صنایع نساجی، محصولات بسیاری را در بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته است. امروزه پارچه های زیادی در جنس و طرح های مختلف در بازار یافت می‌شود.

پارچه ‌های گردباف نوعی از این پارچه‌ها هستند که بافت در آن بصورت حلقوی است و فقط از پود در بافت پارچه استفاده شده است.در پارچه‌های گردباف از نخ‌های طبیعی ایرانی و هندی و ازبکی استفاده می‌شود.دارای تنوع در رنگ و جنس است و به صورت ساده و طرحدار می‌باشد. پارچه‌های گردباف از نخ‌های مختلفی نظیر نخ پنبه ،نخ‌فلامنت،نخ پلی‌استر‌ و…. استفاده می‌شود.نخ اسپانداکس هم نوعی نخ است که برای پارچه‌های کشی گردباف کاربرد دارد.

پارچه‌های گردباف‌اعلا از مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و از نظر جنس از کیفیت بالایی دارند و هنگام شست‌وشو رنگ پارچه تغییری نمی‌کند.

پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند که به چند نوع از آن اشاره می‌کنیم:

  1. پارچه گردباف ویسکوز
  2. پارچه گردباف جودون
  3. پارچه گردباف پنبه ای
  4. پارچه گردباف اسپان‌لاکرا
  5. پارچه گردباف ملانژ

در میان این پارچه‌ها،پارچه‌های گردباف‌ ویسکوز طرفداران زیادی بین تولیدکنندگان پوشاک و خیاط‌ها دارد. الیاف پارچه‌های ویسکوز از پشم و کنف و پنبه است و الیاف پنبه‌ای آن ارزان است و بیشتر از آن در تهیه‌ی تی‌شرت و شلوار استفاده می‌شود.

شما طبق سلیقه و کاربرد پارچه‌ها می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌های گردباف را تهیه و خریداری نمایید و از آن برای دوخت انواع لباس‌ها مانند تی شرت و سارافون ،شلوار،دامن و غیره استفاده نمایید.

قیمت انواع پارچه های گردباف ویسکوز

قیمت انواع پارچه های گردباف ویسکوز مواداولیه‌ی تشکیل دهنده‌ی پارچه‌های گردباف تاثیری زیادی روی قیمت پارچه گردباف دارد.کارخانجات زیادی در ایران انواع پارچه ها را با کیفیت بالا تولید می‌کنند و مراکز پخش این محصولات را به صورت عمده و جزیی به فروش می‌رسانند.برای خرید پارچه‌های گردبافت می‌توانید این پارچه را به صورت حضوری و مستقیم از خود کارخانه‌های نساجی با قیمت ارزانتر و به صرفه‌تر خریداری کنید و اگر به تولیدی ها و کارخانه ها دسترسی ندارید می‌توانید از بزازی های داخل شهر خودتان و یا از طریق فروشگاه‌های اینترنتی این پارچه‌های زیبا را خریداری کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت