پخش کننده پارچه ویسکوز مانتویی کشی

پخش کننده پارچه ویسکوز مانتویی کشی

  شرکت ما به عنوان پخش کننده پارچه ویسکوز مانتویی کشی فعالیت می‌کند. ما توانسته ایم این پارچه های مرغوب و با کیفیت را به سراسر کشور توزیع کنیم خرید این محصول توسط سایت ما امکان پذیر است. شما می توانید برای خرید این محصول به صورت غیر حضوری از طریق سایت ما اقدام کنید و با خرید در حجم عمده از تخفیف ویژه ما برخوردار شوید.پخش کننده پارچه ویسکوز مانتویی کشی

معرفی جدیدترین مدل پارچه های ویسکوز

معرفی جدیدترین مدل پارچه های ویسکوز  الیاف ویسکوز به الیاف گفته می شود که معمولاً پایه طبیعی دارند ۵۰ درصد از الیاف پارچه های ویسکوز را پنبه تشکیل داده است.

این پارچه‌ها رطوبت زیادی را به خود جذب می کند و قدرت کش سانی خیلی کمی دارد.

 بنابراین تن خور بسیار خشکی دارند و مورد توجه متقاضیان قرار گرفته اند.

 این پارچه ها معمولاً در طیف رنگی بسیار بالایی وجود دارد که در آن تمام سلیقه ها را پوشش دهند مدلهای جدید و خارق العاده از این پارچه ها به وجود آمد که توانسته نظر خریداران را به خود جذب کند این پارچه های جدید خاصیت تنفسی شان بسیار بالا است.

 جدید ترین مدل پارچه های ویسکوز الکتریسیته ساکن را تولید نمی‌کند و برای دوخت لباس های خانگی و لباس خواب نیز بسیار راحت است.

 یکی از انواع جدیدترین پارچه ها پارچه های ویسکوز مانتویی هستند که براقیت بسیار زیادی دارند این موضوعات در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند و به دلیل نخی بودنشان بسیار خنک هستند و مناسب فصل تابستان می‌باشد.

تین پارچه ها در دو نوع پارچه ویسکوز کشی و معمولی وجود دارند.

 نکاتی که در هنگام شستشوی پارچه ویسکوز باید به آن بسیار توجه کنید این است که این پارچه را نباید با آب بسیار داغ شد زیرا براقیت خود را از دست می دهد و کدر می شود.

 همچنین برای حفظ کیفیت این پارچه ها باید در هنگام اتو کردن این واژه ها دارای یک مقدار رطوبت نسبی باشند تا به الیاف آنها آسیب نرسد.

مرکز فروش پارچه ویسکوز مانتویی تابستانه

مرکز فروش پارچه ویسکوز مانتویی تابستانه شرکت ما توانسته با استفاده از الیاف پنبه و مواد اولیه بسیار طبیعی بهترین و با کیفیت ترین انواع پارچه‌های ویسکوز را تهیه کند که این پارچه‌ها برای مانتوهای تابستان بسیار مناسب هستند و کیفیت بالایی دارند همچنین توانستند که طرفداران متقاضیان زیادی را در سراسر نقاط کشور به خود جذب کند.

 ما به عنوان مرکز فروش پارچه ویسکوز مانتویی تابستانه نخی و خنک فعالیت می‌کند و می‌تواند این پارچه ها را در مدل ها و رنگ های مختلفی به فروش برساند شما می توانید برای خرید این محصول از طریق سایت ما اقدام کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت