پخش کننده پارچه گردباف طرحدار

پخش کننده پارچه گردباف طرحدار

پخش کننده پارچه گردباف طرحدار یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس را به مقدار زیادی در اختیار دارد و آن را به کسانی که توزیع پارچه را انجام می دهند یا دارای تولیدی لباس های مختلف مردانه و زنانه هستند ارائه می کند.

این پخش کننده به طور مستقیم و بدون واسطه این پارچه خاص را با کیفیت تضمینی و کمترین نرخ ارائه می کند و خریداران می توانند برای اهداف مختلف این محصول را به صورت عمده درخواست کنند.

پخش کننده پارچه گردباف طرحدار

نکاتی در خصوص پارچه گردباف طرحدار

نکاتی در خصوص پارچه گردباف طرحدار

یکی از انواع پارچه های تولیدی در کارخانه های نساجی پارچه گردباف است که در انواع طرح دار آن ارائه می شود و با توجه به تنوع الیاف به کار رفته در آن می تواند پارچه گردباف نخی، پلی استری و غیره باشد؛ این پارچه دارای در دسته پارچه های تریکو قرار دارد و گاهی به این نام نیز شناخته می شود.

در خصوص این نوع پارچه نکاتی وجود دارد که برخی از آنها به طور خلاصه عبارتند از :

  • این پارچه گاهی فاقد پود است و گاهی به صورت تار و پود دار ارائه می شود که بر استحکام آن به شدت تاثیرگذار است بنابراین توجه به این نکته در خرید آن لازم است.
  • دارای لطافت نسبی است بنابراین برای دوخت لباس های زنانه و مردانه مناسب است اما برای دوخت لباس نوزادی توصیه نمی شود.
  • قابلیت شستشوی خوبی دارد با این وجود باید با دمای آب معمولی در ماشین لباسشویی شسته شود و از آب گرم برای تمیز نمودن آن استفاده نشود.
  • میزان ثبات رنگ در الیاف آن به دلیل نفوذ رنگ در اعماق این پارچه بالا می باشد.

قیمت کلی پارچه گردباف نخی طرحدار

قیمت کلی پارچه گردباف نخی طرحدار قیمت پارچه گردباف با توجه به میزان عرضه و تقاضای موجود برای آن در کشور می تواند کاملا بسیار متغیر باشد و قیمت کلی این محصول به دلیل صادراتی بودن آن به مقدار زیاد تحت تاثیر نرخ ارز می باشد همچنین کیفیت این محصول به طور مستقیم بر قیمت آن تاثیر دارد و میزان سفارش این محصول از نظر متراژ نیز می تواند بر قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد.

قیمت این پارچه را می توان از همین سایت که توسط فروشنده آن ارائه شده است به دست آورد؛ در این سایت مشخصات دقیق انواع این پارچه آورده شده و قیمت روز آن نیز درج گردیده است که به راحتی می توان از آن آگاه شد علاوه بر این می توان از طریق تماس تلفنی با فروشنده نیز از قیمت فروش این محصول باخبر شد و شبکه های اجتماعی نیز در این بین می توانند با ایجاد پل ارتباطی بین خریدار و فروشنده امکان ثبت سفارش را فراهم کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت