پخش کنندگان پارچه دورس کجراه ملانژ

پخش کنندگان پارچه دورس کجراه ملانژ

فروشگاه بهترین پارچه دورس کجراه ملانژ از پر فروش ترین فروشگاه های بازار بوده و همیشه محصولات موجود در آن خوش قیمت بوده است؛ طوری که تولید کننده ها آن را در دسته ها و مدل های بسیار زیادی تولید می کنند. این پارچه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و طرفداران خاص خود را همیشه داشته است. پارچه ها در انواع مختلفی درست می شوند که یکی از آن ها نمونه های پارچه ی با لاکرا می باشد.

پخش کنندگان پارچه دورس کجراه ملانژ

پارچه دورس دو نخ چه مشخصاتی دارد؟

پارچه دورس دو نخ چه مشخصاتی دارد؟ از مزیت استفاده پارچه دورس دو نخ کجراه ملانژ می توان به چند نمونه که اکثرا به تار و پود آن بستگی دارد، اشاره کرد:

  • مثلا در نمونه ای از آن نخ ملانژ و نخ ویسکوز با هم ترکیب شده و بافت آن را تشکیل می دهند، این عامل باعث شده مثل پارچه های پنبه ای و خیلی نرم عمل کند.
  • در نمونه ای دیگر که پر طرفدار و پر کاربرد هم است، در آن علاوه بر نخ های ملانژ ویسکوز از نخ لاکرا هم استفاده شده که این عامل باعث شده پارچه کشی شود.
  • قیمت پارچه ملانژ یکی از بهترین مزیت های این پارچه است، با توجه به کیفیتی که دارد، و شیک بودن این پارچه، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.

همه ی این مزایا در فروش این پارچه های بی نظیر و زیبا بسیار تاثیر گذار بوده اند و آن ها را نزد مصرف کنندگان و مشتریان بسیار محبوب ساخته اند. به همین دلیل خطوط تولیدی بیش تری برای آن ها ایجاد شده اند.

بازار فروش پارچه دورس کجراه ملانژ

بازار فروش پارچه دورس کجراه ملانژ قیمت کارخانه ای پارچه دورس کجراه ملانژ نسبت به قیمت های تولیدی و مراکز پخش خیلی بهتر است و برای پارچه فروشان و حتی پخش کنندگان خرید از کارخانه بسیار مقرون به صرفه تر است.

طوری که با خرید از کارخانه انگار شما چند متر را رایگان خریده اید و البته اگر از پارچه ناراضی باشید یا مشکلی در آن ببینید، می توانید به راحتی آن ها را بیان کنید.

فروش پارچه دورس سالیان سال است که در ایران بسیار زیاد شده و جذاب بودن این پارچه و حالت اعیانی و خوش ایست بودن آن بر فروش آن تاثیر خیلی خوبی داشته است.

تنوع قیمت و تنوع مدل در این پارچه بسیار زیاد است، فروشندگان در خرید آن به صورت عمده سود زیادی می کنند.

قیمت ها در این مدل پارچه جوری است که همه ی اقشار توانایی خرید آن را دارند و اکثریت لباس ها اعم از مجلسی، مانتو، پیرهن و … را می توان با آن تولید کرد، به همین دلیل بهترین انتخاب برای تولید کنندگان پوشاک هم می باشد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت