کارخانه تولید پارچه اسپان لاکرا

کارخانه تولید پارچه اسپان لاکرا

پارچه اسپان لاکرا نام عمومی دیگری برای یک الیاف، الاستین است که اغلب با نام تجاری اسپندکس بیشتر توسط مصرف کنندگان شناخته می شود. این محصولات از کیفیت بالا و همچنین صرفه اقتصادی بالایی نسبت به اکثر پارچه ها بهره می برند. این مجموعه بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان لاکرا در ایران می باشد.

کارخانه تولید پارچه اسپان لاکرا

نحوه شست و شو مناسب پارچه اسپان لاکرا

نحوه شست و شو مناسب پارچه اسپان لاکرا پارچه اسپان هرگز به صورت جداگانه استفاده و شسته نمی شود، بلکه همیشه با یک یا چند الیاف طبیعی یا مصنوعی ترکیب می شود تا پارچه ها، در نتیجه الاستیک و ظاهر اصلی خود را حفظ کنند. بسته به نوع پارچه یا استفاده از آن می تواند در مقادیر مختلف مورد استفاده قرار گیرد، با توجه به اینکه ۲٪ برای بهبود کیفیت محصول و بهبود ویژگی های نشاط، از دست دادن و بازیابی شکل کافی است.

می تواند تا هشت برابر طول اولیه خود کشیده شود و به محض از بین رفتن کشش، فوراً به حالت اولیه بازگردد. سایش و راحتی اولین و قابل ارزیابی ترین عواقب این خواص است. جوراب شلواری با اسپندکس به پاها می چسبد و آزادی حرکت مطلق را می گذارد. این جوراب را دوام بیشتری می بخشد زیرا به شما مقاومت بیشتری می دهد.

پارچه اسپان لاکرا به مراقبت و شستشوی خاصی احتیاج ندارد.نخ اسپندکس توسط دو نخ نایلونی یا الیاف دیگر پیچیده می شود، یکی در جهت عقربه های ساعت و دیگری در خلاف جهت عقربه های ساعت. تعداد متوسط ​​چرخش ها ۲۴۰۰ دور در متر است، اما برای نخ های با کیفیت بالا می تواند تا ۳۰۰۰ متر در متر برسد.

کوپلیمرهای مصنوعی مورد استفاده برای ایجاد اسپان مانند لاستیک محکم و کشسان هستند، اما از مقاومت و انعطاف بیشتری برخوردار هستند. پارچه اغلب نازک اما سازگار و با دوام است. در دماهای بالا، اسپندکس مانند پلاستیک ذوب می شود. این ماده در اصل سفید است، بنابراین لکه ها برای ایجاد رنگهای مختلف اضافه می شوند. همچنین می تواند با پارچه های دیگر مخلوط شود و قوام و بافت متنوعی ایجاد کند.

عرضه بهترین پارچه اسپان لاکرا

عرضه بهترین پارچه اسپان لاکرا عرضه پارچه لاکرا با بهترین کیفیت توسط ما انجام می شود. فروش پارچه اسپان ما به صورت حضوری و غیر حضوری است. خاصیت کشسانی و دوام از مزایای اصلی اسپندکس است. این پارچه را می توان در شرایطی که لازم است حرکت داده شود یا راحتی بیشتری داشته باشید، در حالی که پارچه های دیگر مانند جین یا چرم حرکت را محدود می کنند. اسپندکس همچنین شکل اصلی خود را به خوبی حفظ می کند، بنابراین ماندگاری آن بیشتر از پارچه های دیگر مانند پنبه است.

هنگام خرید لباس، به برچسب نگاه کنید تا مشخص کنید چند درصد پارچه از اسپندکس (لیکا) تشکیل شده است. هرچه درصد بیشتر باشد، لباس تنگتر خواهد بود. پوشاک با اسپندکس ۷۰٪ یا بیشتر نباید در خشک کن قرار داده شوند یا در هوای گرم خشک شوند تا از آسیب دیدن آن جلوگیری شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت