کارخانه تولید پارچه تریکو فلامنت ورزشی

کارخانه تولید پارچه تریکو فلامنت ورزشی

 پارچه فلامنت ورزشی یکی از انواع پارچه هایی است که برای تولید لباسهای ورزشی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه از ویژگی ‌های منحصر به فردی برخوردار می باشد. همچنین تنوع بالایی نیز دارد. در مطلب سعی بر ارائه مطالبی مبنی بر معرفی ویژگی‌های این پارچه و همچنین کارخانه تولید کننده آن داریم. ادامه مطلب را دنبال نمایید. 

کارخانه تولید پارچه تریکو فلامنت ورزشی

همه چیز درباره پارچه فلامنت

همه چیز درباره پارچه فلامنت در رابطه با ویژگی های پارچه فلامنت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

این پارچه از حالت کشسانی بالایی برخوردار می باشد و به همین خاطر برای انواع تی شرت های ورزشی مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می ‌گیرد که و در آنها احساس کاملاً راحتی خواهد داشت.

این پارچه نسبت به سایش هم استحکام و مقاومت بالایی دارد و طول عمر بالای خواهد داشت. به همین دلیل در شرایط مختلف می توان از آن استفاده نمود. 

پارچه فلامنت سوزنی ورزشی دارای قابلیت شست و شوی بسیار خوب می باشد. به نحوی که می توان به طور مرتب آن را شست، بدون آنکه مشکل خاصی برای ساختار پارچه پیش بیاید  و یا تغییر رنگ دهد. در نتیجه از نظر بهداشتی گزینه مناسبی خواهد بود و ورزشکاران می توانند به طور مرتب از آن استفاده کنند. 

نرمی و لطافت را نیز باید به ویژگی‌های آن اضافه نمود. دوخت این پارچه نیز آسان می باشد. به صورتی که هنگام دوخت، لول نخواهد شد. برای تولید انواع لباسهای ورزشی، گرمکن ها و  سویشرت ها مناسب است. 

روی پارچه های فلامنت ورزشی انواع نقوش مختلف، متن ها، برند ها و… به راحتی چاپ می شود. الیاف درشت، عدم پرز شدن، براقیت بالا از دیگر ویژگی ها و مشخصات بارز این پارچه محبوب به شمار می رود. 

شلوارهایی که با این پارچه دوخته می شوند، زانو نمی اندازد. 

خرید انواع پارچه فلامنت سوزنی ست ورزشی

خرید انواع پارچه فلامنت سوزنی ست ورزشی برای خرید پارچه فلامنت ورزشی  سوزنی می توان از این سایت کمک گرفت. عرضه مستقیم و عمده انواع مختلف این پارچه ها توسط این سایت در سراسر کشور انجام می شود.

عدم دخالت واسطه های فروش موجب افت قابل ملاحظه قیمت ها در مقایسه با بازار آزاد خواهد شد. در نتیجه قدرت خرید را برای متقاضیان و مشتریان بالا می‌برد.

علاوه بر این امتیاز دیگری تحت عنوان تخفیفات ویژه برای خریداران در نظر گرفته می شود. عوامل متعددی می توانند قیمت خرید پارچه فلامنت را تحت تاثیر قرار دهند. نوع پارچه از مهم ترین این عوامل به شمار می رود. همچنین سایز و ابعاد پارچه و برند آن هم پارامتر اثر گذار دیگری در تعیین قیمت تمام شده آن خواهد بود. 

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت