کارخانه تولید پارچه فلامنت لاکرا ورزشی

کارخانه تولید پارچه فلامنت لاکرا ورزشی

کارخانه تولید پارچه فلامنت لاکرا ورزشی با استفاده از بهترین الیاف به وسیله تکنولوزی مدرن و با رعایت استانداردهای لازم انواع این پارچه را در طرح و رنگ های متنوع تولید و عرضه می کند. با توجه به کاربرد فراوان و کارایی بسیار خوبی که این محصول دارد، دارای طرفداران زیادی بوده و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است و بسیاری از مشتریان آن را به صورت عمده خریداری می کنند.

کارخانه تولید پارچه فلامنت لاکرا ورزشی

همه چیز درباره پارچه فلامنت

همه چیز درباره پارچه فلامنت فلامنت الیاف مصنوعی بوده و در تهیه پارچه مورد استفاده قرار می گیرد و این الیاف را با الیاف طبیعی نظیر کتان و یا پنبه ترکیب نموده و پارچه فلامنت لاکرا را تولید می کنند که به علت دارا بودن حالت کشسانی بسیار محبوب می باشد. این پارچه در دوخت انواع لباس راحتی، اداری، بچه گانه و ورزشی استفاده می شود. این پارچه در برابر ساییدگی بسیار مقاوم بوده و در اثر شستشو تغییری در بافت و ساختار آن ایجاد نمی شود همچنین قابلیت طرح چاپ را دارد. پارچه فلامنت در دو نوع ارائه می شود که شامل پارچه فلامنت ورزشی و فلامنت لباسی می باشد که نوع ورزشی آن بافتی درشت تر از نمونه لباسی دارد و دارای دوام بالا و مقاومت خوبی است همچنین روی آنها پرز ایجاد نمی شود.

قیمت پارچه فلامنت به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و مهمترین مورد کیفیت پارچه می باشد همچنین موارد دیگر نظیر نوع، قیمت نخ به کار رفته در آن، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید، هزینه های تولید، میزان عرضه و تقاضا، روش بافت، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار لاکرا

خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار لاکرا خرید پارچه فلامنت طرح دار لاکرا با کیفیتی مرغوب و قیمت مطلوب از این سایت امکان پذیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید. آنها مشاوره لازم را در خصوص خریدی آسان تر به مشتری ارائه می کنند تا بتواند در کوتاه ترین زمان محصول دلخواه را خریداری نماید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود و از مزیت های خرید کلی می توان به مواردی نظیر قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی، سود خوب برای دو طرف معامله، فروش بیشتر و سریع تر کالا، استقبال بهتر مشتری از این نوع خرید و … اشاره نمود.

قیمت ارزان و جنس بسیار خوب پارچه فلامنت طرح دار لاکرا امروزه توجه تولیدی های پوشاک را به خود جلب نموده است و بسیاری از آنها از خریداران عمده این پارچه هستند و با استفاده از آن انواع لباس های زنانه و مردانه را طراحی و تولید می کنند.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت