کارخانه پارچه جودون پنبه اعلا اصفهان

کارخانه پارچه جودون پنبه اعلا اصفهان

یکی از پارچه هایی که در معرض تولید گسترده توسط کارخانجات پارچه بافی اصفهان و سایر بخش های کشور قرار گرفته و متقاضیان زیادی را نیز به دنبال دارد، پارچه جودون پنبه است که از پارچه هایی با بافت اعلا محسوب گشته و در صنعت پوشاک به عنوان یکی از مهمترین پارچه ها شناخته می شود.کارخانه پارچه جودون پنبه اعلا اصفهان

مشخصات کلی پارچه جودون

مشخصات کلی پارچه جودون یکی از فراوان ترین و متداولترین نوع پارچه در صنایع پوشاک که نام آن را حتی خیلی از خریداران لباس نیز شنیده اند؛ پارچه جودون می باشد که با توجه به بافت خود، این نام را به خود گرفته است.
از ماشین های گردباف جهت تولید این پارچه بهره برده و همینطور نخ های متعددی را نیز برای شکل گیری آن به کار بسته اند که رایج ترین نوع نخ استفاده شده برای تولید پارچه جودون، نخ پنبه می باشد؛ البته اگر بخواهند بر ضخامت این پارچه اضافه کنند که از نخ های مصنوعی هم در کنار نخ پنبه بهره می برند.

اکنون برای اینکه با مشخصات کلی پارچه جودون، بیشتر آشنا شوید؛ شما را به خواندن گزینه های زیر دعوت می نماییم:

  • پارچه جودون نمونه های مختلفی از قبیل پارچه جودون پنبه، پارچه جودون پلی استر و پارچه جودون لاکرا را در بر می گیرد.
  • پارچه جودون پنبه از نوع پارچه های نخی به شمار آمده و خاصیت خوب این پارچه این است که هم در فصل سرد، خنکای لازم را به بدن رسانده و هم در فصل گرم، گرمای مطلوبی را در آن به وجود می آورد.
  • در پارچه جودون پلی استر از نخ پلی استر برای بافت آن بهره برده و در نتیجه استفاده از نخ، باعث بروز نرمی و لطافت خاصی در آن گشته است.
  • همچنین ترکیب دو الیاف لاکرا و جودون در پارچه جودون لاکرا باعث ایجاد حالت کشی در آن شده و از این نوع نیز اغلب برای تولید انواع تیشرت استفاده به عمل می آورند.

خرید پارچه جودون پنبه متری تیشرت

خرید پارچه جودون پنبه متری تیشرت اگر تصمیم به خرید پارچه جودون دارید؛ یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید برای خود انتخاب نمایید؛ پارچه جودون متری می باشد.
این پارچه از متراژهای مختلفی تشکیل یافته و همچنین رنگبندی های زیبا و متنوع آن نیز همینقدر متفاوت هستند و بنابراین می توان پارچه ای مطابق با هر سلیقه را پیش روی افراد قرار داد.

گفتنی است پارچه جودون پنبه متری که مصارف عمده آن برای تولید تیشرت های مختلف زنانه و مردانه و حتی بچه گانه می باشد؛ از قیمت مناسبی برای خرید برخوردار بوده و در نتیجه امکانی عالی را جهت تهیه و سفارش در اختیار شما خریداران گرامی قرار خواهد داد.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ کارخانه پارچه جودون پنبه اعلا اصفهان

  1. بیژن سیف فارابی گفت:

    با درود فراوان
    بنده از استانبول ترکیه جهت خرید و ارسال آن به ترکیه جهت تولید تیشرت و زمستانی مزاحمتون شدم که در مورد این موضوع اطلاعاتی در باره قیمت انواع گرماژهای مختلف و نحوه ارسال آن به ترکیه بدست آورم،
    سپاسگزار هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت