کارخانه پارچه گردباف تشک یزد

کارخانه پارچه گردباف تشک یزد

یکی از بهترین کارخانه های نساجی کشور در شهر یزد قرار دارد که انواع پارچه را با بهترین کیفیت تولید و ارائه می کند. کارخانه پارچه گردباف یزد با استفاده از متریال درجه یک توسط دستگاه های مجهز و مدرن و با رعایت استانداردهای لازم این محصول را با رنگبندی متنوع طراحی و تولید می کند. این پارچه با توجه به کاربرد فراوان و قیمت مناسب از فروش بالایی برخوردار بوده و مشتریان زیادی دارد.

کارخانه پارچه گردباف تشک یزد

الیاف پارچه گردباف چیست؟

الیاف پارچه گردباف چیست؟ الیاف تشکیل دهنده پارچه گردباف چیست؟ در تهیه پارچه گردباف از الیاف طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. از انواع الیاف طبیعی مانند پنبه و الیاف مصنوعی مثل لاکرا استفاده می کنند. این پارچه دارای طرح های متنوعی است که پرفروش ترین طرح آن تریکو می باشد و از طرح های دیگر این پارچه کاربردی می توان به مواردی نظیر پارچه های جودون، پارچه های ملانژ، پارچه های ویسکوز، پارچه های لاکرا، پارچه های فلامنت و … اشاره نمود.
پارچه گردباف مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و حرارت بالا دارد و یکی از بهترین مشخصات آن حالت کشسانی این پارچه می باشد. پارچه گردباف دارای بافت و ساختاری محکم است و در دوخت انواع لباس زیر، انواع لباس های مردانه و زنانه، شلوارهای اسلش، لباس های گرم، کاپشن، جوراب و دستکش، انواع لباس بچه گانه و … مورد استفاده قرار می گیرد. این پارچه قابلیت چاپ بالایی داشته و توسط دستگاه های مخصوص انواع طرح های مختلف بر روی آن حک می شود.

خرید عمده پارچه گردباف ساده یزد

خرید عمده پارچه گردباف ساده یزد خرید عمده پارچه گردباف ساده یزد با کیفیتی مرغوب از همین سایت میسر می باشد. کارشناسان واحد فروش مشتری را در انتخاب بهتر راهنمایی نموده تا بتواند بهترین پارچه را با کمترین هزینه خریداری کند و محصول نیز به آدرس او فرستاده شده و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد می شود.
همان طور که میدانید قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود، پایین و مقرون به صرفه تر از خرید کلی است و بسیاری از مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند، چرا که سود خوبی می برند همچنین فروشنده نیز سریع تر محصول خود را به فروش می رساند.
پارچه گردباف دارای قیمت متفاوتی است و موارد زیادی بر تعیین قیمت این پارچه پرمصرف تأثیر گذار می باشند که از مهمترین عوامل می توان به کیفیت پارچه، نوع نخ به کار رفته در آن، استحکام و دوام پارچه، حجم خرید، روش خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا و … اشاره کرد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت