تولید کننده پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

تولید کننده پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

 

تولیدکنندگان پارچه دورس ملانژ پشت پنبه، با استفاده از مواد اولیه مرغوب، این محصولات را در رنگبندی های جذاب و متنوعی طراحی نموده و در اختیار مراکز عرضه و پخش قرار می‌دهند. بیشتر از این مراکز، تولیدهای لباس و بسیاری از شاغلین در حوزه خیاطی را باید از مشتریان پروپاقرص این محصولات به حساب آورد.

 

خرید پارچه دورس از مراکز فروشگاه های معتبر آن امکانپذیر می‌باشد. یکی از این موارد سایت اینترنتی ما بوده که در این زمینه فعالیت دارد و می‌تواند به پرسش هایی که پیرامون آن وجود دارد، پاسخ دهد.

 

تولید کننده پارچه دورس ملانژ پشت پنبه

 

 

موارد استفاده انواع پارچه دورس

پارچه های دورس در میان انواع پارچه های تریکو دسته بندی می‌شود. این پارچه با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی می‌تواند تولید شود. استفاده از الیاف پنبه‌ای در بافت آن کیفیت این پارچه را بالا می‌برد. این محصول بسیار ضخیم و محکم می‌باشد.

 

پارچه دورس بوسیله دستگاه گرد باف تهیه و بر اساس بافت خود این نام را گرفته است. پارچه دورس در بازارهای کشور به چند دسته تقسیم می‌شود. رایج ترین نمونه ها موجود از آن دورس دو نخ و دورس سه نخ و گلکسی است.

 

ظاهر این پارچه به شکلی است که روی آن با ضخامت زیاد و بسیار متراکم بوده و نخ های نگهدارنده پشت آن بوسیله پنبه بافته می‌شود. دورس برای تولید البسه گرم کن ورزشی گزینه‌ای مناسب است. در کل به علت ضخامت زیادی که دارد می‌تواند برای بسیاری از لباسهای گرم و پوشاک مخصوص زمستانی از آن استفاده نمود.

 

موارد استفاده انواع پارچه دورس:

  • گرم کن
  • لباس های ورزشی گرم
  • شلوار
  • سوییشرت مردانه
  • سوییشرت بچگانه
  • شلوار مردانه

 

استفاده از رنگهای روشن و شاد این جنس از پارچه ها برای طراحی و تولید پوشاک بچگانه متداول است. البته در برخی مدل های آن ترکیبات پلی استر به کار رفته است که برای تولید لباس نوزادان چندان مناسب نمی‌باشد.

 

موارد استفاده انواع پارچه دورس

 

 

خرید عمده پارچه دورس ملانژ سه نخ

پارچه های دورس معمولاً با عرض تقریبی یک متر تولید شده و روانه بازار می‌شوند. نمونه های خار خورده یا بدون خار آن توانسته‌اند در بسیاری از مصارف مربوط به آن کارایی داشته باشند. پارچه دورس ملانژ سه نخ ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد پنبه است که باعث شده حالت لطیفی داشته باشد. از دیگر مزایا آن این است که پرز نمی‌دهد و رنگ آن ثابت می‌باشد.

 

انواع پارچه دورس سه نخ را می‌توان با استفاده از روش خرید به صورت عمده نیز تهیه نمود. طبیعتاً در این شیوه خریدار می‌تواند میزان بیشتری از پارچه را در اختیار داشته باشد که البته هزینه کمتری برای آن پرداخت می‌نماید.

 

خرید عمده پارچه دورس ملانژ سه نخ

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت