عمده فروش پارچه ملانژ نخی لاکرا

عمده فروش پارچه ملانژ نخی لاکرا

پارچه ملانژ از نخ های بسیار متفاوتی تولید شده است که از بهترین آنها می توان نخ لاکرا را نام برد. عمده فروش پارچه نخی لاکرا با توجه به نیاز مشتریان به عرضه این محصول با قیمت مناسب می پردازد.

عمده فروش پارچه ملانژ نخی لاکرا

کاربرد نخ لاکرا در صنعت نساجی

کاربرد نخ لاکرا در صنعت نساجی نخ لاکرا در زیر مجموعه پارچه ملانژ قرار دارد و به دلیل ویژگی های فراوان آن در صنعت نساجی کاربرد زیادی را از آن خود کرده است. از مهم ترین کاربردهای این نخ می توان به تولید انواع پوشاک ورزشی اشاره نمود. این نخ تحریک پذیری بسیار زیادی به لباس های ورزشی می بخشد که برای ورزش هایی مانند ایروبیک بسیار مناسب می باشد.

این نخ از بیشترین خاصیت کشسانی در بین دیگر نخ ها برخوردار است و به این منظور از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشد. از دیگر کاربردها و مصارف نخ لاکرا می توان به استفاده آن در دوخت انواع دستکش و جوراب اشاره نمود.

این پارچه تا ۵ برابر اندازه خود کش می آید و علت محبوبیت آن همین امر می باشد. این نخ از الیاف مصنوعی تولید شده است و با این وجود در الیاف طبیعی مقاوم تر می باشد. علاوه بر صنعت نساجی در کارگاه های خیاطی کاربرد این نخ را می توان دید که توجه بسیاری از خیاطان را به خود جلب نموده است.

پارچه تولید شده از لاکرا پس از شستشو دچار تغییر سایز نمی شود و این یکی از مهم ترین مزایای آن می باشد. 

کارخانه تولید پارچه نخی لاکرا اصفهان

کارخانه تولید پارچه نخی لاکرا اصفهان جهت تولید پارچه نخی اصفهان کارخانه جات متعددی احداث شده‌ اند که از برندهای محبوب تشکیل شده اند. تمامی این برندها برای تولید پارچه لاکرا از بهترین ماشین آلات و دستگاه های فوق پیشرفته استفاده می کنند. تولید این کالا در تناژ بالا صورت می گیرد و علاوه در بازار داخلی به بازار بین المللی نیز ارائه می‌ شود.

در نتیجه می‌ توان گفت ساخت این کالا با توجه به نیاز مشتریان انجام می شود. استفاده از بهترین مواد اولیه و تکنیک ‌های روز مهم ترین عامل است که می تواند کیفیت نهایی این کالا را مشخص کند. محصولات در تنوع بسیار بالایی از لحاظ مدل و بسته بندی در کارخانه تولید پارچه آماده می شوند که تمامی استانداردها جهت ساخت آنها رعایت شده است.

شما می توانید جهت سفارش برترین محصولات با برندهای مطلوب با استفاده از شماره های درج شده در قسمت پایین با کارشناسان فروش ارتباط برقرار نمایید. نحوه فروش این محصول به صورت غیر حضوری است و مشتریان نیاز به خروج از منزل یا محل کار خود ندارند. برای رفاه مشتریان تمامی محصولات با قیمت تولید و کیفیت بسیار بالا عرضه می شود.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت