تولید کننده پارچه دورس قم

تولید کننده پارچه دورس قم

پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید کننده پارچه دورس قم اهمیت ویژه ای دارد. همین الیاف باعث شده که پارچه دورس از برتری خاصی نسبت به سایر پارچه های ضخیم و زمستانی برخوردار شود. در حال حاضر کشور ما، کارخانه ها و کارگاه های پارچه بافی زیادی دارد که نمیتوان گفت پارچه دورس قم به این معنی واقعی وجود دارد بلکه کارخانه های تولیدی زیادی در تمام کشور وجود دارند که این پارچه را با تمامی استانداردهای لازم و بهترین مواد اولیه تولید میکنند تا مرغوب ترین پارچه های پنبه ای و دورس را به بازارهای بزرگ داخلی و بین المللی صادر کنند.
همواره الیاف طبیعی و پنبه محبوبیت زیادی بین مشتری های خودش دارد و نسبت به الیاف مصنوعی پرفروش تر است. این مسئله در تمام بازارهای بین المللی حائزه اهمیت است و تمامی تولید کنندگان لباس های گرم ترجیح میدهند که از پنبه و الیاف طبیعی استفاده کنند.
تولید کننده پارچه دورس قم عرضه این پارچه را به بازارهای تولیدی تمام کشور به عهده گرفته که باعث رونق هر چه بیشتر تولید البسه داخلی شود.
تولید کننده پارچه دورس قم با خرید مستقیم از کارخانه ها و شرکت های پارچه بافی توزیع مستقیم، سریع و ارزان انواع پارچه دورس گلکسی، دورس دو نخ، سه نخ، کج راه و نمدی را دست گرفته و در اختیار مشتریان همیشگی خودش قرار میدهد.

بارزترین ویژگی پارچه دورس

بارزترین ویژگی پارچه دورس

دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردباف است که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی آن از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست. الیاف روی پارچه دورس با دستگاه های مخصوص خارزنی تا انتها کشیده شده است و بافتی متراکم را ایجاد کرده که مثل عایق گرما عمل میکند. پارچه دورس در دو نوع، دو نخ و سه نخ و در دسته پارچه های ضخیم پاییزه و زمستانی و برای مصارف خانگی، شلوار، سوییشرت بچگانه، شلوار و سویشرت مردانه، گرم کن و لباس های ورزشی گرم و… تولید میشود.
بارزترین ویژگی های پارچه دورس ضخامت این پارچه هست که آن را به عنوان ضخیم ترین پارچه زمستانی معرفی کرده است. همچنین از ویژگی های مهم این پارچه کیفیت بالا و دوام آن در طول زمان هست به طوری که سال ها با گذشت زمان از مصرف این پارچه هنوز فرم و شکل اولیه خودش را حفظ میکند.
این پارچه دارای پرزهای زیادی در قسمت رویی خودش هست که به وسیله دستگاه های خارزنی کشیده شده است. به خاطر همین هم بهتر است برای شست و شو، لباس هایی را که از این پارچه تهیه شده اند، از دیگر لباس ها جدا کنید. از اونجایی که این پارچه از الیاف پنبه ای و پشمی تولید شده به همین دلیل وزن بالایی دارد. پس باید مراقب باشید که برای خشک کردن نباید آن را آویزان کرد و بهتر است با احتیاط روی یک صفحه یا سطح صاف پهن کنید. جالب است بدانید که پارچه های دورس که از الیاف ویسکوز تهیه میشوند نسبت به الیاف دیگه کمتر چروک میشوند.
تولید کننده پارچه دورس ملانژ پشت پنبه، فروش اینترنتی محصولات خودشان را در جشنواره های پاییزی و زمستانی معمولا سر میگیرند. حتما به سایت شرکت دیبابافت کالا برای خرید این محصولات زمستانی مراجعه کنید.

پارچه دورس درجه یک چه ویژگی هایی دارد

پارچه دورس درجه یک چه ویژگی هایی دارد

از آنجایی که الیاف طبیعی پنبه و پشم مواد اولیه پارچه دورس به حساب میایند، باید گفت پارچه دورس درجه یک پارچه ای هست که از مواد اولیه مرغوب یعنی پشم و پنبه درجه یک ساخته شده است. و از بین تمام انواع پارچه دورس، پارچه دورس سه نخ تو کرکی به عنوان محبوب ترین پارچه ضخیم زمستانی به شمار میاید که قسمت داخلی پارچه دورس، پنبه ای، نرم و کرکی هست و قسمت خارجی آن که خیلی ضخیم تر از انواع الیاف دیگر که غالبا مصنوعی هستند بافته شده است. مثل پلی استر، لاکرا و…
تولید کننده پارچه دورس انواع پارچه دورس درجه یک گرم و ضخیم را که از الیاف طبیعی پنبه و پشم برای دوخت انواع سویشرت و گرم کن مردانه تولید شده، در معرض فروش میگذارد.

بررسی کیفیت پارچه دورس

بررسی کیفیت این مصحول

کیفیت پارچه دورس قم بستگی کامل به الیاف به کار گرفته شده برای تولید این پارچه دارد. از آنجایی که روی این پارچه با دستگاه های خارزنی، بافتی متراکم و پرزدار پیدا میکند مثل عایق گرما عمل میکند، حتی میزان پرزدهی این پارچه هم میتواند تاثیر در کیفیتش داشته باشد.
کارشناسان و متخصصان شرکت دیبابافت کالا به عنوان پل ارتباطی تولید کننده پارچه دورس میتوانند به شما کمک کنند تا خیلی راحت انواع پارچه دورس درجه یک گرم و ضخیم را که از الیاف طبیعی پنبه و پشم برای دوخت انواع سویشرت و گرم کن مردانه تولید شده، انتخاب و خرید کنند.

مرکز خرید پارچه دورس قم

مرکز خرید این منسوج

پارچه دورس قم معمولا در تمام ماه های سرد سال قابل استفاده است. چه در بهار و چه در ماه های پاییزی و زمستان. به همین دلیل بیشتر مصرف کنندگان و صاحبان تولیدی لباس های مردانه، ورزشی و گرم کن این را میدانند که نباید فرصت خرید این پارچه را به راحتی از دست بدهند.
مرکز خرید و تولید کننده پارچه دورس و سایر پارچه ها چه به صورت جزئی و چه کلی برای راحتی خریداران در تمام شهرها و استان های کشور که امکان خرید حضوری را ندارند، انواع پارچه های دورس و پنبه ای را به صورت های مختلف و به طور مستقیم از کارخانه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنند.
تولید کننده پارچه دورس معمولا برای آسایش و راحتی مشتریان خود که تقریبا در سرتاسر سال متقاضی این پارچه هستند، تمام تلاششان را میکنند تا برای جذب هرچه بیشتر مشتری خرید آسان و مقرون به صرفه و امن را تجربه کنند.
شرکت دیبابافت کالا از طریق ارتباط مستقیم با تولید کننده پارچه دورس غالبا توانسته نبض بازار را در دست بگیرد و توانسته است تمام انواع پارچه دورس را به تاجران و تولید کنندگان داخلی و خارجی عرضه کند. معمولا این عرضه کنندگان صادراتی با تمام تولید کنندگان داخلی و خارجی در ارتباط هستند و با ایجاد رقابت شدید بین خریداران عمده همیشه تولید و فروش محصولات خودشان را در رده بالایی نگه داشته اند.

پارچه دورس مشکی

پارچه دورس مشکی

پارچه دورس قم مشکی در بازار به عنوان پارچه تریکو ضخیم شناخته میشود که در تولید مانتو و سویشرت دخترانه و زنانه و استایل گنگ کاربرد دارد.
شرکت دیبابافت کالا به عنوان تولید کننده پارچه دورس انواع پارچه دورس سه نخ تو کرک، دورس کودکانه گلکسی و دورس لاکرا و مشکی را با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن در اختیار خریداران خودش قرار میدهد.

لینک کوتاه:

1 فکر در مورد “ تولید کننده پارچه دورس قم

  1. هدا راد گفت:

    سلام وعرض ادب
    پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید کننده پارچه دورس قم اهمیت ویژه ای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت