سفارش عمده پارچه تیشرت لاکرا

سفارش عمده پارچه تیشرت لاکرا

پارچه لاکرا به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و ممتازی که دارد، مورد توجه همگان قرار گرفته است. برای سفارش عمده پارچه تیشرت لاکرا میتوانید از طریق دفاتر و نمایندگی های مجاز این محصول اقدام کنید.
دفاتر و نمایندگی های فروش این محصول میتوانند سفارشات عمده شما را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین از طریق سایت های تعیین شده ثبت کرده و نسبت به ارسال این محصول در اسرع وقت اقدام کنند، اما نکته قابل تأمل این است که مراجعه حضوری علاوه بر زمان بر بودن دارای محدودیت است. شما برای ثبت سفارش و خرید آن نهایتاً بتوانید در طول روز فقط به ۲ الی ۳ مرکز عمده فروشی سر بزنید ولی در فروش به صورت آنلاین، شما بدون ذره ای محدودیت میتوانید انواع پیشنهادها را بررسی و در نهایت اقدام به خرید دلخواه خود کنید.
مزایای سفارش عمده پارچه تیشرت لاکرا به شرح زیر است:
۱٫ سفارش عمده پارچه تیشرت لاکرا، دارای سودآوری بالایی برای مشتریان عمده است. به دلیل خرید این محصول در حجم بالا، هزینه مقرون به صرفه ای نسبت به سفارشات جزئی دارد.
۲٫ به دلیل خریداری این محصول به قیمت کمتر، مشتریان عمده نیز میتوانند به مشتریان خود تخفیفات ویژه ای بدهند.

راهنمای خرید بهترین پارچه لاکرا

راهنمای خرید بهترین پارچه لاکرا

امروزه طیف گسترده ای از پارچه ها به خصوص پارچه لاکرا در بازار موجود است، بنابراین انتخاب پارچه ای مناسب، کمی سخت خواهد بود. در درجه اول آن چیزی که شما را به سمت پارچه لاکرا جذب میکند، نقش و نگار و همچنین رنگ پارچه است، اما طرح و نقش و رنگ فقط جزئی از هزاران معیار مناسب برای داشتن پارچه لاکرای باکیفیت است. الیاف این نوع پارچه مصنوعی است و همه عناصر سازنده آن در آزمایشگاه تولید میشوند.
پارچه لاکرا چند برابر اندازه اولیه خود دارای خاصیت کشسانی است و به راحتی تا ۴ الی ۵ برابر اندازه خود کش خواهد آمد، از این رو این پارچه دارای مقاومت و استحکام زیادی است و به راحتی پاره نمیشود. وزن و حجم دومین مؤلفه هایی هستند که هنگام خرید پارچه لاکرا باید حتماً بررسی شوند، زیرا وزن پارچه لاکرا بسیار سبک و کم حجم است.
ابعاد و سایزبندی پارچه لاکرا ثابت است و هنگام شست و شو دچار آب رفت نخواهد شد. همچنین پارچه لاکرا در برابر ساییده شدن و پوسیدن بسیار مقاوم است. در هنگام خرید، مطمئن شوید که پارچه لاکرای انتخابی شما حتماً یکنواخت باشد و هیچ گونه رنگ رفت یا حتی نقطه های رنگی در پارچه وجود نداشته باشد.
از خط تا غافل نشوید، اگر پارچه لاکرایی که میخرید از قسمت خط تا عبور میکند، حتماً دقت کنید که در آن قسمت دچار رنگ پریدگی نباشد. در هنگام خرید حتماً به خواب پارچه نیز دقت کنید، اگر پارچه لاکرا دارای خواب درستی نبود، از خرید آن صرف نظر کنید.

برای اطلاع از قیمت عمده پارچه لاکرا طرح دار به این سایت مراجعه نمایید.

بهترین پارچه لاکرا چه ویژگی دارد

بهترین پارچه لاکرا چه ویژگی دارد

پارچه تیشرت لاکرا به سبب خصوصیت و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، دارای کاربردهای بسیار زیادی است، مانند استفاده در انواع پوشاک به خصوص پوشاک زنانه، لباس های ورزشی مانند لباس کشتی گیران و قایق رانی، دستکش، کمربند، ساق، جوراب، باندهای ارتوپدی، شلوار چسبان جین، شلوار اسکی، مایو و بسیاری از کاربردهای مختلف دیگر.
۱٫ مقاومت پارچه لاکرا بسیار بالا است. به گونه ای که حتی اگر با بالاترین دمای آب اقدام به شست و شوی این محصول کنید، خواهید دید که هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمیشود.
۲٫ لباس تهیه شده از پارچه لاکرا، دارای زیبایی و جلوه خاصی است و در تن بسیار شکیل است.
۳٫ رنگ بندی به کار رفته در بهترین پارچه های لاکرا، بسیار متنوع و جذاب است.
۴٫ قابلیت تنفس این پارچه ها نیز بالا است.
۵٫ پارچه لاکرا، قابلیت مقاومت در برابر رطوبت را دارد.
۶٫ بعضی از پارچه های لاکرا که در ترکیب با پنبه تولید میشوند، عایق حرارتی فوق العاده خوبی هستند.

مطالبی در مورد پارچه لاکرا

مطالبی در مورد پارچه لاکرا

نام دوم شناخته شده پارچه لاکرا، اسپندکس و الاستین است. این پارچه ساخته شده از الیاف مصنوعی است. از ویژگی های مهم نخ پارچه تیشرت لاکرا که آن را از سایر پارچه مانند پارچه تریکو تیشرت و یا پارچه ترک تیشرت و… متمایز میکند، خاصیت کشسانی فوق العاده آن است.
ترکیبات اصلی این نوع پارچه کوپلیمر پلی اتر – پلی اوره است. این پارچه اولین بار با همکاری دانشمندان کشور آلمان و کارکنان شرکت دوپونت به وجود آمده است. پارچه لاکرا پلیمر است، یعنی از زنجیره درازی از مونومر تشکیل شده است که این مونومرها به وسیله نوع خاصی از اسید به یکدیگر متصل شده اند. لاکرا در برابر حرارت بسیار مقاوم است.
نخ لاکرایی که در تولید پارچه لاکرا از آن استفاده شده است، استحکام بالاتری نسبت به سایر نخ های مصنوعی و طبیعی دارد و طول مدت بیشتری را دوام می آورد.

مراکز خرید پارچه تیشرت لاکرا

مراکز خرید این منسوج

پارچه های پرکاربرد و جذاب لاکرا استفاده های زیادی در صنایع مختلف دارند. از این رو تولیدکنندگان باید بتوانند زمینه را جهت عرضه و توزیع راحت این محصولات فراهم کنند. از این رو، تولیدکنندگان مراکز خرید مختلفی را در قالب دفاتر و نمایندگی های مجاز فروش برای عرضه و پخش این محصولات به بازار و همچنین دسترسی آسان و راحت مشتریان به پارچه لاکرا در نظر گرفته اند. این مراکز خرید در هر گوشه ای از ایران که قصد خرید داشته باشید، آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز هستند.
در خرید مستقیم از مراکز خرید پارچه تیشرت لاکرا، به دلیل نبود هیچ نوع واسطه ای، قیمت تمام شده کالا بسیار به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود، زیرا وقتی پای واسطه در میان باشد، علاوه بر کاهش کیفیت محصولات و حتی احتمال تقلب، باعث میشود تا قیمت محصولات به طرز عجیبی بالا برود. همینطور در مراکز خرید پارچه لاکرا، افرادی در قالب کارشناس فروش مستقر هستند تا شما را در جهت انتخابی درست و مطمئن یاری دهند و به تمامی سؤالات احتمالی شما پیرامون پارچه لاکرا پاسخ دهند.
علاوه بر تمامی موارد نام برده شده، یکی از ویژگی های خوب این مراکز خرید، فراهم آمدن امکان خرید آنلاین این محصولات از طریق سایت های معتبر تعیین شده است. از این طریق شما میتوانید، با یک جست و جوی ساده تمامی محصولات و مشخصات پارچه لاکرا را مشاهده کنید و اگر سؤالی در رابطه با محصولات داشتید، به صورت تلفنی نیز میتوانید با مشاوران فروش مطرح کنید و خرید امن و راحت را تجربه کنید.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت