قیمت پارچه تریکو پلی استر پنبه در اصفهان

قیمت پارچه تریکو پلی استر پنبه در اصفهان

در صنعت نساجی استفاده از پارچه تریکو پلی استر پنبه برای دوختن لباس های مردانه و زنانه بسیار عمومیت دارد. این امر به ویژه در کلان شهری مانند اصفهان بیشتر به چشم می خورد. بنابراین بهترین راهکار برای خرید انواع پارچه تریکو با قیمت مناسب و رقابتی در بین تولیدکنندگان و فعالین بازار چیست؟

قیمت پارچه تریکو پلی استر پنبه در اصفهان

انواع پارچه تریکو مصرفی در صنعت نساجی

انواع پارچه تریکو مصرفی در صنعت نساجی اگر در صنعت نساجی فعالیت دارید به خوبی با معنی تریکو و انواع محصولات ساخته شده از آن آشنایی دارید. پارچه تریکو به انواع مدل هایی می گویند که با دستگاه های گردباف تولید می شوند. بنابراین پارچه تریکو با نام پارچه گردباف نیز شناخته می شود که از انواع الیاف های طبیعی و مصنوعی در تولید آنها استفاده می کنند. به طور کلی و در یک بررسی همه جانبه انواع پارچه ترکی و مصرفی در صنعت نساجی را می توان در گروه های زیر دسته بندی نمود:

  • پارچه تریکو پلی استر: مقاومت این نوع پارچه ها به علت وجود الیاف مصنوعی در بافت آنها، موجب استفاده برای دوخت انواع لباس ها شده است.
  • پارچه تریکو جودون: در دو نوع ساده و گردباف تولید می شود. یکی از پرمصرف ترین انواع پارچه های تریکو به ویژه برای دوخت لباس های زنانه است.
  • پارچه تریکو ویسکوز: در تولید آن از الیاف طبیعی مانند تنه درختان استفاده می شود. دوخت تیشرت های مردانه با این پارچه بسیار مرسوم می باشد.
  • پارچه تریکو ملانژ: ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی پلی استر و پنبه است. تیشرت ورزشی، دامن و بلوز زنانه نمونه های از کاربرد آن محسوب می شود.
  • پارچه تریکو لاکرا: از الیاف مصنوعی تولید می شود که به علت مقاومت زیاد، گزینه مناسبی برای دوخت انواع لباس های ورزشی است.

البته طی سال های اخیر انواع پارچه پلی استر ضد آب با تکنولوژی نوین نانو نیز طراحی و تولید شده است که می توان از آن در نساجی و تولیدی های لباس به ویژه برای دوخت لباس های ورزشی بکار گرفت.

فروش عمده پارچه تریکو پلی استر پنبه ضد آب

فروش عمده پارچه تریکو پلی استر پنبه ضد آب پارچه تریکو پلی استر پنبه همانطور که از نامش بر می آید ترکیبی از پنبه و پلی استر است. به طور استاندارد میزان الیاف پنبه آن حدود ۶۵ درصد و الیاف پلی استر ۳۵ درصد می باشد. هر چقدر که درصد الیاف طبیعی تولیدی در این پارچه کاهش یابد، بدون شک کیفیت آن برای دوخت لباس های خانگی یا رسمی نیز کاهش خواهد یافت. خوشبختانه در کشور انواع این پارچه ها به صورت عمده تولید و به بازار عرضه می شوند. برای خرید عدلی، کیلویی و طاقه ای پارچه های تریکو می توانید از طریق مراکز فروش آنلاین نیز اقدام کنید. در این مرکز به عنوان نمایندگی فروش پارچه تریکو و پخش اینترنتی، امکان ثبت کلیه سفارش و ارسال آنها به سراسر کشور وجود دارد.

لینک کوتاه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت