قیمت پارچه دورس سه نخ خار خورده زمستانی

قیمت پارچه دورس سه نخ خار خورده زمستانی

در انواع مختلف پارچه‌ های دورس با ماشین گردباف تولید می‌شود. از این پارچه برای تولید پوشاک پاییزه و زمستانه استفاده می‌گردد. احتمالا تاکنون اسم پارچه دورس سه نخ خار خورده کمتر به گوشتان رسیده است. همچنین میزان اصلاعات شما درمورد مزیت استفاده از این نوع پارچه برای دوخت لباس کم است. همچنین  این نوع پارچه در ایران با قیمت‌های گوناگونی به فروش می‌رسد.

 

قیمت پارچه دورس سه نخ خار خورده زمستانی

 

پارچه خارخورده چیست؟

صنعت نساجی ایران به دلیل داشتن مواد اولیه فراوان، اقدام به تولید انواع پارچه با کاربردهای متفاوت نموده است. یکی از انواع این محصولات پارچه خار خورده می‌باشد.

پارچه‌های خارخورده در واقع نوعی از پارچه‌های ترکیبی می‌باشد. ترکیبی از الیاف پنبه و الیاف پلی استر می‌باشند. یک روی آن کاملاً صاف و از الیاف پنبه می‌باشد. طرف دیگر آن از الیاف پلی استر ساخته شده است. سپس به وسیله استفاده از دستگاه های مخصوص حالت پرزدار پیدا می‌کند. از این پرزها تحت عنوان خار در پارچه یاد می‌شود.

این نوع خارها را می توان بر روی انواع پارچه مانند ملانژ، تریکو و دورس ایجاد کرد. برای تهیه این نوع پارچه  ابتدا پارچه مورد نظر مثلا پارچه دورس پنبه را تولید کنند. سپس برای ایجاد خار، پارچه را به قسمت پشت آن برمی‌گردانند. بعد با استفاده از دستگاه هایی ویژه اقدام به خار زنی روی قسمت پشتی آن می کنند.

ایجاد خار بر روی پارچه در منسوجات زمستانی بیشتر مرسوم است و باعث می شود که گرم باشند.

استفاده از این نوع پارچه ها برای سویشرت، گرمکن، مانتو، شلوار اسلش، تیشرت و بسیاری از محصولات زمستانی دیگر بسیار مناسب است.

همچنین ایجاد خار بر روی پارچه موجب می‌شود که علاوه بر افزایش ضخامت، مقاومت آن نیز بالا برود. به همین دلیل است که پارچه های زمستانه دوام و ماندگاری بیشتری دارند.

 

پارچه خار خورده چیست؟

 

خرید پارچه دورس پنبه سه نخ خارخورده

فروشگاه‌های عرضه انواع پارچه‌های ایرانی، تولیدی های پوشاک و کسانی که به صادرات انواع پارچه ایرانی به کشورهای دیگر مشغول هستند، می‌توانند از پارچه دورس پنبه سه نخ خارخورده  به عنوان یک محصول جدید جهت عرضه به مشتریان و یا صادرات آن استفاده کنند.

برای خرید این محصول می‌توانید با ما تماس بگیرید. پس از کسب اطلاع در مورد قیمت این نوع پارچه نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

ما برای خریدارانی که سفارش عمده این محصول را ارائه می‌دهند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. تا با قیمت ارزان تری محصول را به دست آنها برسانیم.

ارسال سفارشات شما برای ما محدودیت مکانی نداشته و به هر نقطه از ایران می توانیم سفارش شما را ارسال کنیم. در همین رابطه، پیشنهاد می‌کنیم به صفحه قیمت پارچه دورس تو کرکی پاییزی در همین وبسایت نیز سر بزنید، تا ضمن استعلام قیمت، با ویژگی‌های این محصول باکیفیت، بیشتر آشنا شوید.

 

خرید پارچه دورس پنبه سه نخ خار خورده

خرید مستقیم پارچه دورس سه نخ

خرید مستقیم پارچه دورس سه نخ توسط تولیدکنندگان لباس و مصرف کنندگان بسیاری انجام میشود. این مدل خرید باعث میشود که مشتری بدون مراجعه به بازار و صرف هزینه بابت رفت و آمد، از طریق سایت های معتبر فروش محصول را از کارخانه سفارش دهد و جلوی درب منزل تحویل بگیرید. خرید مستقیم این کالا باعث میشود که مشتری محصول را با سودی مقرون به صرفه و نزدیک به قیمت واقعی خریداری کند.

مشخصات بهترین نوع پارچه دورس

عرضه مستقیم پارچه دورس
پارچه های دورس نسبت به سایر پارچه های گردباف از ضخامت بیشتری برخوردارند. ظاهر این نوع پارچه ها دقیقا مشابه دیگر پارچه های خانواده گردباف است اما بخش داخلی آن حالت کرکی است. به دلیل ضخامت و شکل ظاهری پارچه های دورس از آن برای تولید هودی، سوییشرت، اسلش و… استفاده میشود. پارچه های دورس به دلیل ضخامتش، مناسب فصل سرد است و در فصول پاییز و زمستان فروش بالاتری دارد.
پارچه های دورس بر اساس کاربرد و فرآیند تولید دارای انواع متفاوتی هستند که به چند نمونه از آن اشاره میکنیم.
۱٫ پارچه دورس سه نخ
۲٫ پارچه دورس نخ پنبه
۳٫ پارچه دروس دونخ
۴٫ پارچه دورس ضخیم
از این نوع پارچه ها در تولید لباس های پاییزه و زمستانه بچه گانه و بزرگسال، ورزشی و… استفاده میشود و توسط تولیدی های لباس و خیاطان خریداری میشوند.

معرفی انواع پارچه ملانژ گلکسی

مشخصات پارچه های دورس

نرمی و لطافت: پارچه ارزان دورس به نسبت کاربرد و کاراییشان دارای درصدی از الیاف پنبه هستند و به خاطر پنبه به کار رفته در آن، از نرمی و لطافت بالایی برخوردارند.
ضخامت بالا: پارچه های دورس به طور قطعی از ضخیم ترین انواع پارچه های گردباف محسوب میشوند اما در گروه پارچه های دورس میزان ضخامت ها متفاوت است. میزان ضخامت بر اساس تعداد نخ های به کاررفته در این نوع پارچه ها تعیین میگردد. مثلا پارچه های دورس سه نخ از پارچه های دورس دونخ ضخیم تر است.
خاصیت کشسانی بالا: پارچه های دروس به دلیل استفاده از نخ لاکرا در فرآیند تولیدش قابلیت کش آمدن دارند و به همین دلیل به آن ها پارچه دورس لاکرا هم گفته میشود.
بر اساس تمام این گفته ها نمیتوان نظر خاصی در مورد بهترین نوع پارچه دورس داد. اگر قصد خرید را دارید باید اول مشخص کنید که چه کاربردی را از پارچه مورد نظرتان انتظار دارید اگر پارچه برای لباس کودکان است، هر چه میزان پنبه به کار رفته در آن بیشتر باشد، بهتر است چون میزان نرمی آن دو برابر میشود و پوست بچه اذیت نمیشود. اگر برای سوییشرت است پارچه های دورس سه نخ مناسبتر است.
قیمت پارچه های دورس باهم متفاوت است و شما نمیتوانید بر اساس چرخیدن در بازار و پرس و جو قیمت مناسب پارچه را پیدا کنید. برای اینکه بفهمید چه فروشنده ای محصول را با قیمت مناسب تحویلتان میدهد باید شرایط محصول را در نظر بگیرید و مطابق با آن بررسی کنید که محصول قیمت مناسب هست یا خیر. عوامل تاثیرگذار در قیمت پارچه دروس عبارتند از:
۱٫ نوع محصول
۲٫ الیاف به کار رفته در آن
۳٫ قیمت مواد اولیه به کار رفته در آن
۴٫ هزینه تولید
۵٫ میزان برند بودن و اعتبار تولیدکننده
۶٫ کیفیت تولید
شما با درنظر گرفتن موارد بالا میتوانید مناسب بودن قیمت محصول را بررسی کنید و از درستی خریدتان مطمئن شوید. اگر قصد خرید مستقیم پارچه دورس را دارید میتوانید از طریق همین سایت اقدام کنید و برای انتخاب پارچه از کارشناس سایت کمک بگیرید. دیبافت نگار آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

پارچه دورس پنبه ای

معرفی انواع طرح های پارچه دورس

طرح پارچه های دورس بر اساس سن و سلیقه مشتری تعیین میشود.
• از پارچه های دورس با طرح های کارتونی و فانتزی در تولید لباس های بچگانه استفاده میشود.
• طرح پارچه های بزرگسال هم اغلب چاپی یا ساده است. پارچه های دورس ساده طرفداران بیشتری دارد چون اغلب خانم ها و آقایان برای استایل زمستانی خود، از طرح های ساده و رنگ های تیره استفاده میکنند. البته باز هم بستگی به سلیقه دارد اما تولیدکنندگان پارچه دورس از هر رنگ و طرحی در تولید پارچه های خود استفاده میکنند تا مطلوب نظر همه مشتریان باشد.

بررسی کیفیت پارچه دورس سه نخ

دورس سه نخ
پارچه های دورس سه نخ پس از تولید و عرضه بسیار مورد استقیال مشتریان قرار میگیرد و بسیاری از تولیدی های لباس زمستانه خواستار این نوع پارچه هستند. در ادامه به بررسی دلایل پارچه های دورس سه نخ میپردازیم.
۱٫ به دلیل سه نخ بودن ضخیمتر از سایر پارچه های دورس است.
۲٫ ایستادگی دارد.
۳٫ جنس محکم و مقاومی دارد.
۴٫ به صورت ۱۰۰ درصد از نخ و الیاف پنبه تشکیل شده و نرمی و مرغوبیت بالایی دارد.
بیشتر تولیدکنندگان لباس برای تولید سوییشرت و لباس های ورزشی از این نوع پارچه استفاده میکنند و کیفیت لباس خود را تضمین میکنند. اگر شما هم قصد خرید یک پارچه زمستانی مرغوب را دارید برای خرید مستقیم پارچه دورس سه نخ، با کارشناس مربوطه ارتباط بگیرید تا شما را به مرکز خرید این نوع محصول متصل کند و خریدی امن را برایتان رقم بزند.

بهترین پارچه تریکو زمستانی

مرکز فروش پارچه دورس سه نخ

مرکز فروش پارچه دورس سه نخ واقع در شهر قم به صورت غیرحضوری به فروش پارچه به صورت عمده میپردازد. نام این مرکز شرکت دیبافت نگار است که در سال های اخیر به خاطر رضایت مشتریان به یکی از معتبرترین فروشندگان پارچه دورس سه نخ تبدیل شده است. اگر قصد خرید مستقیم این محصول را از کارخانه دارید با این شرکت ارتباط بگیرید. چون خرید مستقیم از کارخانه دو فایده دارد:
۱٫ شما محصول را با قیمتی پایینتر از قیمت بازار خریداری میکنید.
۲٫ از کیفیت محصول و نو بودن آن مطمئن هستید.
برای ارتباط با شرکت دیبافت نگار و خرید مستقیم از جلوی درب کارخانه، با تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید تا بستری برای یک خرید امن و باکیفیت برایتان فراهم شود.

لینک کوتاه:

31 فکر در مورد “ قیمت پارچه دورس سه نخ خار خورده زمستانی

  1. سمیه گفت:

    سلام فقط خواستم بخاطر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتتون ازتون تشکر کنم.

  2. سلام خرید طاقه دوروس بنگال

  3. ایمانی گفت:

    سلام من این پارچه دورس رو گرفتم و استفاده کردم خیلی عالی هستن

  4. حلیمه مرعشی نیا گفت:

    بسیار عالی

  5. ناشناس گفت:

    سلام پارچه دورس سه نخ یه طاقه چنده؟
    هر طاقه چند متره؟

  6. حمزه لو گفت:

    پارچه‌های خارخورده در واقع نوعی از پارچه‌های ترکیبی می‌باشد. ترکیبی از الیاف پنبه و الیاف پلی استر می‌باشند. یک روی آن کاملاً صاف و از الیاف پنبه می‌باشد. طرف دیگر آن از الیاف پلی استر ساخته شده است.

  7. واوانی گفت:

    بیشتر تولیدکنندگان لباس برای تولید سوییشرت و لباس های ورزشی از این نوع پارچه استفاده میکنند و کیفیت لباس خود را تضمین میکنند

  8. سحر احمدی گفت:

    در انواع مختلف پارچه‌ های دورس با ماشین گردباف تولید می‌شود. از این پارچه برای تولید پوشاک پاییزه و زمستانه استفاده می‌گردد.

  9. هادیان گفت:

    پارچه های دورس سه نخ پس از تولید و عرضه بسیار مورد استقیال مشتریان قرار میگیرد و بسیاری از تولیدی های لباس زمستانه خواستار این نوع پارچه هستند

  10. ابراهیمی گفت:

    بیشتر تولیدکنندگان لباس برای تولید سوییشرت و لباس های ورزشی از این نوع پارچه استفاده میکنند و کیفیت لباس خود را تضمین میکنند.

  11. خلیلی گفت:

    صنعت نساجی ایران به دلیل داشتن مواد اولیه فراوان، اقدام به تولید انواع پارچه با کاربردهای متفاوت نموده است. یکی از انواع این محصولات پارچه خار خورده می‌باشد.

  12. وطن دوست گفت:

    مرکز فروش پارچه دورس سه نخ واقع در شهر قم به صورت غیرحضوری به فروش پارچه به صورت عمده میپردازد

  13. دولت ابادی گفت:

    بیشتر تولیدکنندگان لباس برای تولید سوییشرت و لباس های ورزشی از این نوع پارچه استفاده میکنند

  14. بیگی گفت:

    پارچه های دورس سه نخ پس از تولید و عرضه بسیار مورد استقیال مشتریان قرار میگیرد و بسیاری از تولیدی های لباس زمستانه خواستار این نوع پارچه هستند.

  15. احمد موسوی گفت:

    نرمی و لطافت: پارچه ارزان دورس به نسبت کاربرد و کاراییشان دارای درصدی از الیاف پنبه هستند و به خاطر پنبه به کار رفته در آن، از نرمی و لطافت بالایی برخوردارند.

  16. حمزه لو گفت:

    پارچه‌های خارخورده در واقع نوعی از پارچه‌های ترکیبی می‌باشد. ترکیبی از الیاف پنبه و الیاف پلی استر می‌باشند

  17. علی احمدی گفت:

    مرکز فروش پارچه دورس سه نخ واقع در شهر قم به صورت غیرحضوری به فروش پارچه به صورت عمده میپردازد.

  18. لطیفی گفت:

    بیشتر تولیدکنندگان لباس برای تولید سوییشرت و لباس های ورزشی از این نوع پارچه استفاده میکنند و کیفیت لباس خود را تضمین میکنند

  19. یلدا تاجیک گفت:

    اگر پارچه برای لباس کودکان است، هر چه میزان پنبه به کار رفته در آن بیشتر باشد، بهتر است چون میزان نرمی آن دو برابر میشود و پوست بچه اذیت نمیشود.

  20. دولت ابادی گفت:

    مرکز فروش پارچه دورس سه نخ واقع در شهر قم به صورت غیرحضوری به فروش پارچه به صورت عمده میپرداز

  21. فراهانی گفت:

    پارچه‌های خارخورده در واقع نوعی از پارچه‌های ترکیبی می‌باشد. ترکیبی از الیاف پنبه و الیاف پلی استر می‌باشند. یک روی آن کاملاً صاف و از الیاف پنبه می‌باشد

  22. وحیدی گفت:

    فروشگاه‌های عرضه انواع پارچه‌های ایرانی، تولیدی های پوشاک و کسانی که به صادرات انواع پارچه ایرانی به کشورهای دیگر مشغول هستند، می‌توانند از پارچه دورس پنبه سه نخ خارخورده به عنوان یک محصول جدید جهت عرضه به مشتریان و یا صادرات آن استفاده کنند

  23. رسولیان گفت:

    مرکز فروش پارچه دورس سه نخ واقع در شهر قم به صورت غیرحضوری به فروش پارچه به صورت عمده میپردازد

  24. لطیفی گفت:

    نرمی و لطافت: پارچه ارزان دورس به نسبت کاربرد و کاراییشان دارای درصدی از الیاف پنبه هستند و به خاطر پنبه به کار رفته در آن، از نرمی و لطافت بالایی برخوردارند.

  25. رسولیان گفت:

    پارچه های دروس به دلیل استفاده از نخ لاکرا در فرآیند تولیدش قابلیت کش آمدن دارند و به همین دلیل به آن ها پارچه دورس لاکرا هم گفته میشود.

  26. رسولی گفت:

    ما برای خریدارانی که سفارش عمده این محصول را ارائه می‌دهند تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم. تا با قیمت ارزان تری محصول را به دست آنها برسانیم.

  27. احمد مرادی گفت:

    احتمالا تاکنون اسم پارچه دورس سه نخ خار خورده کمتر به گوشتان رسیده است. همچنین میزان اصلاعات شما درمورد مزیت استفاده از این نوع پارچه برای دوخت لباس کم است

  28. دنیا ازاده منش گفت:

    به دلیل ضخامت و شکل ظاهری پارچه های دورس از آن برای تولید هودی، سوییشرت، اسلش و… استفاده میشود

  29. واوانی گفت:

    نام این مرکز شرکت دیبافت نگار است که در سال های اخیر به خاطر رضایت مشتریان به یکی از معتبرترین فروشندگان پارچه دورس سه نخ تبدیل شده است.

  30. لطیفی گفت:

    صنعت نساجی ایران به دلیل داشتن مواد اولیه فراوان، اقدام به تولید انواع پارچه با کاربردهای متفاوت نموده است. یکی از انواع این محصولات پارچه خار خورده می‌باشد.

  31. Mull گفت:

    It is with sad regret we are shutting down.

    We have made all our leads available for a one time fee on DataList2023.com

    Regards,
    Rhys

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود به سایت